וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש את צרפת, ויש את הדבר האמיתי: העקיצה של קרבחאל לאמבפה

מגן ריאל מדריד סימן לייק לפוסט פוגעני נגד כוכב פ.ס.ז' ועורר סערה. הזאר מצהיר: "בעונה הבאה אוכיח לאוהדים שאני לא גמור"

מגש אירוח לליגת האלופות/רוני שרמייסטר

ריאל מדריד ממשיכה לחגוג את העונה המופלאה, ואין כמו לחגוג אותה על חשבון מי שהפך בשבועות האחרונים לאויב המועדון, קיליאן אמבפה. מי שלקח את הטראש טוק בין הבלאנקוס לבין כוכב פ.ס.ז' שדחה את ההצעה להצטרף לקבוצה לרמה חדשה, הוא דני קרבחאל.

אמש סימן המגן הוותיק "לייק" לפוסט אינסטגרם עוקצני נגד אמבפה, שהציג תמונה שלו מניף חמש אצבעות אחרי הזכייה באליפות צרפת, כשמתחתיה תמונה של קארים בנזמה עושה תנועה דומה אחרי הזכייה בליגת האלופות. "איכרים זוכים בחמש אליפויות בליג1. אגדות זוכות חמש פעמים בליגת האלופות", נכתב בפוסט, והלייק של קרבחאל עורר מיני-סערה, לאחר שהופץ בקרב אוהדים משני המועדונים. בחשבון האינסטגרם של קרבחאל החלו אוהדי פ.ס.ז' לקלל ולאיים עליו, בעוד אוהדים של ריאל תמכו.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה מול שחקן ריאל מדריד דני קרבחאל. Diego Souto/ Quality Sport Images, GettyImages
מתחת לחגורה. אמבפה וקרבחאל/GettyImages, Diego Souto/ Quality Sport Images
הפוסט שקיבל לייק משחקן ריאל מדריד דני קרבחאל. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט המדובר/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

עוד בריאל: אדן הזאר מצהיר - בעונה הבאה אחזור להיות השחקן שכולם ציפו לו. "אדן הזאר יחזור בשנה הבאה, אין שום ספק לגבי זה", הצהיר אמש בגוף שלישי בריאיון לתקשורת הבלגית. "לא רציתי לעזוב את ריאל מדריד אף פעם, כי אני יודע שאני עדיין מסוגל לתרום הרבה מאוד למועדון הזה. אני מכין את עצמי פיזית ומנטלית לעונה גדולה בעונה הבאה. אני רוצה להראות שאני לא שחקן גמור, וחובת ההוכחה עליי".

כמו כן, טען הזאר שקארים בנזמה "כבר הבטיח את הזכייה בכדור הזהב ב-99 אחוז". לדבריו, "אי אפשר לדעת מה יקרה בהצבעות, אבל אני מקווה מאוד עבור כל מי שמצביע שייתן את הקול שלו לקארים. הוא ראוי לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully