וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא פייבוריטית? ווילבקין: "משוגע לחשוב דבר כזה"

1.6.2022 / 7:07

ההנהלה והצוות המקצועי של הצהובים במתח לפני המשחק המכריע בחצי הגמר (21:00), אבל השחקנים משדרים ביטחון: "הכל תלוי בנו". ווילבקין טוען: לטבעות באולם היובל היה חלק חשוב בהפסד הקודם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.6/ספורט1

שמונה חודשים בדיוק אחרי שהחלה באופן רשמי, עונת 2021/22 של מכבי תל אביב עשויה להסתיים הערב (רביעי, 21:00) ביד אליהו אם הצהובים לא ינצחו את בני הרצליה במשחק השלישי והמכריע של חצי גמר הפלייאוף. ניצחון ייתן לצהובים עוד יום של מנוחה לפני שידעו מי היריבה שמחכה להם בסדרת הגמר החל מהשבוע הבא.

מידת הלחץ במכבי תל אביב גבוהה מאוד לקראת המשחק המכריע נגד הרצליה. השחקנים היו נראים יחסית יותר רגועים מאנשי הצוות וההנהלה שהסתובבו על הפרקט באימון הצהריים אתמול, כולל היו"ר שמעון מזרחי שהגיע לצפות בשחקנים.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן בני הרצליה סנדי כהן. קובי אליהו
ההסבר להפסד: הטבעות הקשות. ווילבקין במשחק מספר 2/קובי אליהו

הצהובים נותנים הרבה מאוד כבוד לבני הרצליה שגברה עליהם בקלות בחוץ פעמיים העונה, אך הפסידה שלוש פעמים ביד אליהו. סקוטי ווילבקין בא בטענות לאיכות האולם בהרצליה, וטען כי האולם שם משמעותי מאוד בסדרה, והסיפור בהיכל יהיה שונה. "יתרון הביתיות הוא ענק. הדבר החשוב היה לקלוע שם, כי הטבעת קשה יותר והם קולעים שם טוב. זה היה אותו סיפור גם במשחק שלנו שם בעונה הרגילה ולא הצלחנו לפגוע בכלל, כולל זריקות פנויות. מנגד, הם קולעים מהחצי בערך".

הגארד האמריקאי של הצהובים לא אהב לשמוע על כך שלא מעט אנשים טוענים כי הסדרה בין הקבוצות שוויונית והמשחק האחרון תלוי אפילו בהרצליה יותר מאשר בהם. "אני תוהה מי אומר את זה, זה לא הגיוני בשבילי. זה הכל תלוי באיך אנחנו משחקים, משוגע לחשוב אחרת". לדבריו של ווילבקין, "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר, אגרסיבי יותר. זה לא קשור להכנה, זה קשור לזה שאנחנו צריכים לשחק חזק יותר ויותר בפוקוס. הדבר המרכזי הוא להיות טובים יותר בהגנה, אבל בכל הנוגע להתקפה כולנו צריכים להיות טובים יותר. דרק (וויליאמס, א.ש) היה טוב ואנחנו צריכים שהוא ימשיך ככה, אבל כל האחרים צריכים להשתפר להעלות את הרמה שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully