וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו אפס החזירה את הביתיות, פנאתינייקוס הופתעה

אלופת היורוליג גברה 64:71 על גלאטסראיי ועלתה ל-1:2 בחצי גמר הפלייאוף בטורקיה. הירוקים הפסידו 84:77 ללאריסה

תקציר מחצי גמר הפלייאוף בטורקיה, משחק 3: גלאטסראיי - אנאדולו אפס 71:64/ספורט1

אנאדולו אפס עלתה הערב (שלישי) ל-1:2 בסדרת חצי גמר הפלייאוף הטורקי לאחר שניצחה 64:71 בחוץ את גלאטסראיי. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כאשר שלשה קריטית של מי אם לא וסילי מיציץ' הבטיחה לאלופת היורוליג ניצחון חוץ שמחק את התבוסה הביתית במשחק מספר 1 והשיב את הביתיות לאנאדולו. גלא תארח גם את המשחק הרביעי ביום חמישי ותקווה להשוות את הסדרה, כאשר ניצחון של אנאדולו יעלה אותה לגמר הפלייאוף.

ההתקפות לא בדיוק בלטו במשחק, שכאמור הלך צמוד מבלי שאף קבוצה הצליחה פתוח פער משמעותי מיריבתה. השלשה של מיציץ' בדקה האחרונה גמרה סופית את המשחק, אך עד אותן דקות היו אלה בריאנט דאנסטון (20 נקודות ו-6 ריבאונדים) ואלייז'ה בריאנט (16 ו-8 ריב') שבלטו בשורות אנאדולו. מיציץ' סיים עם 13, כאשר שיין לארקין קלע 9 בלבד, אך מסר גם 10 אסיסטים.

שחקן אנאדולו אפס ואסילי מיציץ'. רויטרס
שלשה קריטית לקראת הסיום. מיציץ'/רויטרס

צפו בתקציר: חובנטוד בדאלונה - טנריפה 58:81

תקציר: חובנטוד בדאלונה - טנריפה 58:81/ספורט1

די בוסט בלט במדי המפסידה (14 נקודות, 4 ריב', 4 אס') כאשר גם אקס הפועל גלבוע/גליל קרי בלאקשייר היה טוב מאוד וסיים עם דאבל דאבל של 11 נקודות ו-13 ריבאונדים. כאמור, זה לא הספיק לגלאטסראיי, שתעלה בעוד שלושה ימים למשחק על עונה שלמה מבחינתה.

ביוון: הפתעה גדולה בסדרת רבע גמר הפלייאוף כאשר פנאתינייקוס הובכה על ידי לאריסה, שגברה עליה 77:84. הקבוצה שסיימה במקום השביעי פתחה נהדר את המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 13:26. פאו חזרה למשחק ברבע השלישי, אך המארחת לא נבהלה והשוותה את הסדרה ל-1:1. פנאתינייקוס תקווה למחוק את הבושה ולחזור ליתרון במשחק מספר 3 שייערך ביום שישי. דבונטה גרין קלע 19 למנצחת, 27 נקודות של דריל מייקון לא עזרו לפאו.

בספרד: חובנטוד בדאלונה הביסה 58:81 את טנריפה בבית והשלימה ניצחון 1:2 בסדרת רבע הגמר בדרך למפגש עם ברצלונה בחצי הגמר. אנטה טומיץ' הוביל את המנצחת עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully