וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה השחקן המצטיין, ויניסיוס הצעיר, 4 נציגים לליברפול בנבחרת העונה

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 12:40

באופ"א הכריזו על מצטייני העונה בליגת האלופות: כוכבי ריאל מדריד קיבלו את הכבוד. גם דה בראונה, אמבפה ורודיגר ב-11 המצטיינים

המהומות מחוץ לסטאד דה פראנס בגמר ליגת האלופות/לפי סעיף 27/א' לחוק זכויות יוצרים

עונה נוספת של ליגת האלופות הסתיימה במוצאי שבת עם זכייתה ה-14 של ריאל מדריד בתואר הנכסף. הבלאנקוס הגדילו את הפער שלהם בראש טבלת הזכיות במפעל אחרי 0:1 דחוק על ליברפול משער ניצחון של ויניסיוס. היום (שלישי) באופ"א הכריזו על הבחירות שלהם למצטייני העונה, כולל נבחרת המצטיינים.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
השחקן המצטיין באלופות וכנראה גם זוכה כדור הזהב הבא. בנזמה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

מי חסר לכם בנבחרת העונה?

מי שנבחר לשחקן המצטיין של הטורניר באופן לא מפתיע הוא קארים בנזמה. הצרפתי אומנם לא כבש בגמר, אבל כבש בכל שלבי הנוקאאוט וסחב את ריאל מדריד על גבו לגמר הגדול עם מהפכים ושערים נגד מנצ'סטר סיטי, צ'לסי ופריז סן ז'רמן. ויניסיוס ג'וניור, שכבש את שער הניצחון בגמר, נבחר לשחקן הצעיר המצטיין של המפעל.

באופן טבעי, ריאל מדריד וליברפול הפיינליסטיות שולטות גם בנבחרת העונה. ויניסיוס ובנזמה נבחרו כמובן גם ל-11 כשקיליאן אמבפה חובר אליהם בהתקפה. קווין דה בראונה חבר ללוקה מודריץ' ופאביניו בקישור וחוליית ההגנה מורכבת מטרנט אלכסנדר ארנולד, וירג'יל ואן דייק ואנדי רוברטסון מליברפול יחד עם אנטוניו רודיגר מצ'לסי. השוער הוא כמובן טיבו קורטואה, שנתן תצוגת שיא בגמר הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully