וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תצטרך להשתחרר משני זרים שחתומים לעונה הבאה

31.5.2022 / 11:29

לקבוצה יש כבר שבעה זרים חתומים לעונה הבאה. אדוארדו גררו צפוי לעזוב וזר אחד נוסף לפחות ישוחרר כדי לפנות מקום לבלם. המגעים לצירוף ניר ביטון נמשכים והוא אמור לחזור לישראל אחרי תשע שנים בסלטיק

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.5/ספורט1

מכבי תל אביב עדיין לא הודיעה על מינויו של ולאדן איביץ' וגם לא כינסה מסיבת עיתונאים כדי להציג את חזרתו של ערן זהבי. שחקני רכש עדיין לא הוחתמו והמשימות עוד לפניה. אבל באגף הזרים יש לקבוצה הרבה עבודה מהכיוון ההפוך. נכון להיום יש לצהובים שבעה זרים חתומים לעונת המשחקים הבאה: אנריק סבוריט, ג'ורג'ה יובאנוביץ', ברנדלי קובאס, אנדרה ג'ראלדש, סטיפה פריצה, פארפה גיאגון ואדוארדו גררו.

כל השבעה חתומים לעונה הבאה, כך שמכבי תל אביב תצטרך לגרוע אחד בוודאות שיהיה ודאי גררו. אלא שכאן זה לא יסתיים. הצהובים רוצים בלם חדש ואחד כזה יצטרך לבוא על חשבון זר נוסף שכרגע חתום. המשמעות היא שלכל הפחות מכבי תל אביב תצטרך להשתחרר משני שחקנים זרים שחתומים אצלה כעת ויתכן אף שיותר מכך אם היא תרצה להביא זרים איכותיים יותר או בתפקידים אחרים.

בעניין ניר ביטון, המגעים לצירופו נמשכים והוא אמור לשחק בעונה הבאה כבלם במערך של שניים או שלושה בלמים. ביטון עזב את סלטיק אחרי תשע שנים פנטסטיות.

שחקני מכבי תל אביב, אדוארדו גררו, אנריק סבוריט. ברני ארדוב
גררו לא יישאר, מי עוד?/ברני ארדוב

מכבי תל אביב תשחק העונה במוקדמות הקונפרנס ליג והיא תתחיל את דרכה בסיבוב השני, שם היא תהיה מדורגת. ההגרלה תתקיים ב-15 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully