וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר פרץ מונה למאמן כפר סבא, מאיו בבני יהודה, לקס נשאר בנוף הגליל

31.5.2022 / 17:54

מאמן הפועל כפר שלם בעונה החולפת חתם לעונה אחת אצל הירוקים מהשרון. בלם הפועל ירושלים חוזר ללאומית, הקשר שנפצע בצורה קשה ממשיך עם היורדת

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 0:1/ספורט1

הפועל נוף הגליל החלה בבניית הקבוצה לעונה הבאה בליגה הלאומית. הקשר האחורי ניר לקס, בן 28, חתם לשנתיים בקבוצה, באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. כזכור, לקס הספיק לערוך בעונה שעברה שלוש הופעות במדי הקבוצה בליגת העל, לפני שקרע את רצועת הברך במשחק נגד בית"ר ירושלים בטדי. לקס עבר ניתוח לשחזור הרצועות וכיום הוא נמצא בשלבי החלמה מתקדמים.

ניר לקס, שגדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ובעברו עונה אחת בליגה השנייה ברומניה במדי פטרולול פלויישט, לא יהיה כשיר לטרום העונה וישוב בהדרגה לפעילות מלאה. בנוף הגליל מעריכים את המחויבות שלו למועדון. "גם כשהיה פצוע ואחרי ניתוח קשה הגיע על קביים כדי לחזק את החברים, למרות שיכול היה להישאר בבית", אמרו במועדון.

לקס אמר לאתר הרשמי: "שמח מאוד לחתום במקום שגרם לי להרגיש בבית מהשנייה הראשונה. לא מובן מאליו שרצו שאמשיך למרות שאני אחרי פציעה לא קלה, אבל אני כבר במצב הרבה יותר טוב ועושה הכל על מנת לחזור כמה שיותר מהר וחזק ולעזור לקבוצה בעונה הקרובה".

עומר פרץ, מאמן הפועל כפר סבא. הפועל כפר סבא, אתר רשמי
חוזר ללאומית. עומר פרץ/אתר רשמי, הפועל כפר סבא

עוד בלאומית

* הפועל כפר סבא מינתה את עומר פרץ למאמנה החדש. עומר פרץ, 36, אימן בעונה החולפת את הפועל כפר שלם בליגה א' עמה סיים במקום השני, לפני כן אימן בהפועל ראשון לציון. פרץ חתם לעונה אחת ואמר: "אני שמח ונרגש להצטרף להפועל כפר סבא ומודה על האמון שניתן בי. מצפה כבר להתחיל לעבוד על כר הדשא".

* שחר ויזינגר ימשיך כמאמנה של הפועל עפולה. ויזינגר בן ה-27 היה המאמן הצעיר ביותר באחת משתי הליגות הבכירות ב-20 השנים האחרונות. הוא הגיע כעוזר מאמן ואף שימש במספר משחקים כמאמן זמני בתחילת העונה, כשבינואר האחרון מונה למאמן הראשי של עפולה והוביל אותה להישארות בליגה. "מהשנייה הראשונה שהגעתי למועדון, נתנו לי תחושה של בית אמיתי", אמר. "הפועל עפולה זה מועדון מדהים עם הנהלה וצוות נהדר, יש לנו הרבה יעדים ועבודה קשה לפנינו. עכשיו נתרכז בבניית הסגל לקראת עונת המשחקים החדשה, בתקווה וציפייה לעשות עונה יפה".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

* גל מאיו חתם לעונה אחת בבני יהודה ואמר: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון בני יהודה. מקווה שנגשים ביחד את השאיפות של המועדון ולשמח את הקהל. שתהיה עונה מוצלחת לכולנו". מאיו בן ה-30 שיחק בשלוש השנים האחרונות בהפועל ירושלים. לפני כן שיחק גם בסקציה נס ציונה, הפועל ראשון לציון, עירוני קרית שמונה, הפועל פתח תקוה והפועל ניר רמת השרון.

* הפועל רמת גן החתימה את השוער מתן עמבר, שרשם בעונה החולפת חמש הופעות בליגת העל במדי הפועל נוף הגליל. עמבר בן ה-26 גדל במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון, איתה שיחק שלוש עונות בליגה הלאומית, ופרט לכך הגן גם על השער של מכבי שעריים, הפועל איכסל ובני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully