וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב גרינברג חזר להפועל תל אביב: "יש דיאלוגים עם רוכשים פוטנציאלים"

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 16:45

אחד מבעלי המניות שב לאדומים, חרם המנויים מדאיג את ראשי המועדון. ינקוביץ' רוצה לחזור לאירופה, הרוש עדיין מאוד רחוק

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 31.5/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) כי אחד מבעלי המניות במועדון, זאב גרינברג, חזר למועדון אחרי שלא לקח חלק בניהול השוטף של הקבוצה: "בפגישה שנערכה בין בעלי המועדון, יושרו ההדורים וכולם חדורי מוטיבציה כעת אל מול המשימות שעל הפרק - כשבראשן הכנת העונה הבאה וכן - העברת הבעלות במועדון".

בעניין זה אמרו האדומים כי בחודשים האחרונים מתקיימים מספר דיאלוגים של בעלי המניות במועדון עם רוכשים פוטנציאליים, בעיקר מחו"ל: "בדירקטוריון עושים כל מה שביכולתם על מנת לסיים עם הנושא בהקדם, בכדי שיתאפשר לבעלים הבאים להכין את העונה הבאה - ולשם כך בעלי המועדון, מאיר תושב, איציק ושרון ניסנוב וזאב גרינברג, שמו את משקעי העבר בצד והתאחדו במאמציהם להעברת הבעלות לידיים הנאמנות הבאות".

אוהדי הפועל תל אביב. אריאל שלום
ההודעה שלהם לא הוסיפה שקט. אוהדי הפועל תל אביב/אריאל שלום

הודעת ארגון האוהדים "אולטראס הפועל" על חרם מנויים לקראת העונה הבאה, לא הוסיפה שקט להפועל תל אביב. ההנהלה שוקדת בימים אלה על תקציב לקראת העונה הבאה, עם רצון למצוא פתרונות כלכליים שיאפשרו לצרף 4-5 שחקני חיזוק, ולמכירת המנויים יש משקל נכבד בתכנון.

בניגוד לשנים עברו, שחקנים שלא יהיו בתכניות המקצועיות לא יקבלו הודעת פיטורים כמו במקרים של מאור בוזגלו ואחמד עאבד, אך במועדון יידעו להראות להם את הדרך החוצה ואף אמרו: "בסוף כל שחקן יעדיף לשחק. אנחנו מכבדים את כולם, אבל אחרי שנצרף שחקנים ונדע איפה אנחנו עומדים, יהיו שחרורים".

עוד בוואלה!

אולטראס הפועל תל אביב מאיימים: מכירת המועדון או חרם מנויים

לכתבה המלאה
פרדי פלומן, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
נפרד אחרי כמה חודשים. פלומן/אריאל שלום

בנוגע לעמדת עוזר המאמן, עומר בוקסנבוים וקובי רפואה עדיין בשיחות, גם עם ההנהלה, בנוגע לציוות של עומר דמארי ונמרוד קוסטיקה יחד. דמארי נתן את ברכתו למהלך והנושא מצריך את אישור ההנהלה בשלב זה. בנוגע לסלים טועמה, בהנהלה מתלבטים אם למנותו למנהל הקבוצה וכרגע אין החלטה סופית בנושא.

היום מסתיימת האופציה של המועדון על אנז' פרדי פלומן והיא לא תמומש. סוכניו האירופאיים של מרקו ינקוביץ' בודקים עבור אופציות בחו"ל והמונטנגרי הבינלאומי מקווה שיימצאו לו קבוצה חדשה מעבר לים. במועדון בדקו עם נציגיו של גודסוויי דוניו את האפשרות לצרפו והעלויות הכרוכות בכך. מי שעדיין רחוק הוא אריאל הרוש, שמתעקש על חוזה לשנתיים, מה גם שלאחר מימוש האופציה של באר שבע עליו, שכרו שם גבוה יותר מזה שירוויח בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully