וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת תיפגש עם חיים ברדה. חוזה חדש יוצע לשכטר

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 9:04

בעלי הפועל באר שבע ואביו של המאמן אמורים להיפגש היום כדי לקדם את החוזה של אליניב כמאמן בעונה הבאה. ברקת רוצה לסיים את המגעים מהר ולהתקדם למשימות הבאות. לחלוץ הוותיק יוצע חוזה חדש

חגיגות הגביע של הפועל באר שבע/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: אביעד בלילי

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת צפויה להיפגש היום עם חיים ברדה, אביו של אליניב ברדה, כדי להתניע את השיחות שבסופן אמור ברדה לאמן את הפועל באר שבע בעונה הבאה. ברקת שמינתה את ברדה לתפקיד במקום רוני לוי, מעוניינת בהמשך דרכו של ברדה כמאמן הקבוצה בעונה הבאה וגם הוא כבר מסכים לכך והסמיך את אביו לשבת עם ברקת על חוזה חדש כמאמן הקבוצה. ברדה עצמו נמצא כבר חמישה ימים בחופשה משפחתית עם רעייתו וילדיו בתאילנד וכפי שעשה כל הקריירה שלו, הוא מעדיף שאביו יפעל בשמו וייצג אותו.

אלונה ברקת עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
ימשיכו ביחד. ברקת וברדה/ברני ארדוב

ברקת, שידעה לבחור בברדה כמאמן ועמדה במילה שלה כשהצהירה שהוא יאמן את הפועל באר שבע עד סוף העונה, רוצה לסגור את הנושא הכספי והעניינים האחרים מהר מאוד אבל גם אם מסיבות כלשהן הדברים לא יסתייעו והיא תצטרך לחפש אלטרנטיבה אחרת למשרת המאמן, היא אינה מתכוונת לוותר על ברדה כמנהל המקצועי כך שבכל מקרה, ברדה ישאר בהפועל באר שבע בתפקיד אותו מילא בחצי העונה האחרונה או בתפקיד אותו נשא קודם.

ברקת וברדה כבר שוחחו בעניין אחר והוא המשך דרכו של איתי שכטר במועדון. שניהם תמימי דעים שהחלוץ הוותיק צריך להישאר במועדון בעונה הבאה ובימים הקרובים צפויה להיערך פגישה מול סוכנו של שכטר אבי נמני במטרה לסכם על חוזה התקשרות חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully