וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל חיבוק טעון עם אמבפה: קארים בנזמה התקבל כגיבור במחנה הנבחרת

כוכב ריאל מדריד הגיע למחנה הצרפתי: צפו בכל שחקני הנבחרת מברכים אותו, כולל המפגש שלו כולם ציפו עם אמבפה והמחווה המתוקה של דשאן

קארים בנזמה פוגש את קיליאן אמבפה במחנה של נבחרת צרפת/התאחדות הכדורגל הצרפתית

לקארים בנזמה אין מנוחה. כוכב ריאל מדריד, המועמד הוודאי לתואר כדורגלן השנה ב-2022 אחרי שהוליך את קבוצתו לזכייה באליפות ספרד ובליגת האלופות, כבר התייצב במחנה של נבחרת צרפת, שמתכוננת למשחקיה בליגת האמות.

כל שחקני הסגל של הטריקולור ניגשו בזה אחר זה לבנזמה, חיבקו אותו ובירכו אותו על הניצחון המתוק על ליברפול ועל הזכייה בתואר, שהשלימו עבורו עונה אדירה באופן אישי וקבוצתי. וכשהמצלמות היו עליו, כולם חיכו למפגש של בנזמה עם קיליאן אמבפה, החלוץ שסירב לריאל מדריד. ואכן, אמבפה ניגש לבנזמה והעניק לו חיבוק חם לעיני המצלמות. לאחר מכן, כשכולם התכנסו, המאמן דידייה דשאן בירך אותו ועשה סימן "5" עם היד על מנת להמחיש את הזכייה החמישית של החלוץ בתואר.

כזכור, השבוע בנזמה נשאל על פרשת אמבפה. לפני המשחק אמר ש"אנחנו הולכים לשחק בגמר, זה לא הזמן לדבר על דברים קטנים". אחרי המשחק כבר אמר ש"אני בכל מקרה הייתי רוצה שיגשים את החלומות שלו ושנשחק ביחד בריאל. אבל הוא בחר בפ.ס.ז', וחייבים לכבד את זה. הוא צעיר, יש עליו המון אחריות, כך שזו בחירה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully