וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: איבן פרישיץ' חתם לשנתיים בטוטנהאם

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 19:40

הקרואטי (33) עזב את אינטר וחבר למאמנו לשעבר, אנטוניו קונטה. ריאל מדריד תשלם 100 מיליון יורו על טשואמני, פ.ס.ז' רכשה את מנדס, לוקאקו לבאיירן?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.5/ספורט1

העברות

* פריז סן ז'רמן הודיעה: האופציה על נונו מנדס מומשה, הקבוצה רכשה את המגן השמאלי הפורטוגלי מספורטינג ליסבון תמורת 40 מיליון יורו. מנדס, שהצליח בעונת הבכורה שלו והיה שחקן קבוע בהרכב של פוצ'טינו, חתם על חוזה עד קיץ 2026.

* דייגו מרטינס מונה למאמנה החדש של אספניול אחרי שחתם על חוזה לשנתיים. מרטינס בן ה-41 אימן בגרנדה עד השנה שעברה במשך שלוש עונות ולפני כן את אוססונה ואת קבוצת הנוער של סביליה, אבל בשנה אחרונה לא עבד כלל והמתין להצעה הנכונה.

* עכשיו זה רשמי: איבן פרישיץ' חתם לשנתיים בטוטנהאם. הקרואטי בן ה-33 שעזב את אינטר עם סיום חוזהו מגיע לראשונה לפרמיירליג וחובר למאמנו לשעבר בנראזורי, אנטוניו קונטה.

שמועות

* המרדף אחרי אורליאן טשואמני: ב"פוט מרקאטו" ובספרד מדווחים שריאל מדריד הגיעה לסיכום עם מונאקו ותרכוש את הקשר ב-100 מיליון יורו (80 מיליון פלוס 20 מיליון בונוסים), ליברפול יצאה מהמירוץ. אתמול דווח שההצעה של ריאל למונאקו על 80 מיליון יורו עבור הקשר נדחתה. פ.ס.ז', על פי הדיווח, לא הגיבה על הדרישה החדשה של מונאקו, והמנהל המקצועי לואיס קמפוס כבר חושב על רכש חליפי. כזכור, קיליאן אמבפה בעצמו היה זה שלכאורה דחף את הנהלת פ.ס.ז' לצרף את הקשר העולה בן ה-22.

* איפה ישחק בעונה הבאה רומלו לוקאקו? בזמן שבאיטליה מדווחים על כך שאינטר מנסה להחזיר לשורותיה את חלוץ צ'לסי, ב"טוטו מרקאטו" טוענים: נציגי באיירן מינכן יצרו קשר עם נציגיו של החלוץ הבלגי ומייעדים אותו להיות המחליף של רוברט לבנדובסקי שעשוי לעזוב כבר הקיץ.

* כחודש אחרי שפורסם על כך שאייאקס ובאיירן מינכן סיכמו על מכירתו של הקשר ריאן חראפנברך בן ה-20, בהולנד פורסם שהוא יגיע היום לגרמניה לצורך בדיקות רפואיות והשלמת המעבר. הבווארים ישלמו עבורו כ-25 מיליון יורו והוא יחתום לחמש שנים עבור כ-10 מיליון יורו בכל עונה. כזכור, המגן נוסייר מזראווי עזב את אייאקס עם סיום חוזהו ובשבוע שעבר חתם בבאיירן מינכן ללא תמורה.

* אחרי חצי עונה מוצלחת כמושאל, ויאריאל סיכמה עם טוטנהאם על רכישתו של הקשר הארגנטינאי ג'ובאני לו סלסו. הצוללת הצהובה תשלם תמורתו 18 מיליון יורו בנוסף לבונוסים שעשויים להגיע ל-6-7 מיליון יורו, כך ששווי העסקה כ-25 מיליון יורו. עוד פורסם כי ההודעה הרשמית צפויה בשבוע הבא.

* רישרליסון התראיין בברזיל והודה שהוא שוחח עם הנהלת אברטון והמאמן פרנק למפארד והבהיר כי הוא מעוניין להתקדם. פורסם כי צ'לסי וריאל מדריד בין המתעניינות בשירותיו.

* פיליפ קוסטיץ' בדרך ליובנטוס, שתשלם לפרנקפורט 15 מיליון יורו על קשרה הסרבי. קוסטיץ', בנוסף ל-9 בישוליו ו-4 שעריו, הוא השחקן שרשם העונה הכי הרבה מסירות מפתח בבונדסליגה (87).

עוד בוואלה!

דיווח: האל סיטי הציעה לטוני וואקמה 2.5 מיליון יורו לשלוש שנים

לכתבה המלאה

* אייאקס לא מוותרת על הבלם יוריין טימבר ומציעה לו להאריך את חוזהו מעבר לקיץ 2024. במקביל פורסם שהבלם קיים שיחות עם מנצ'סטר יונייטד וכעת יצטרך להחליט אם ברצונו לעבור יחד עם המאמן אריק טן האח לתיאטרון החלומות.

* אדאמה טראורה לא צפוי להמשיך בברצלונה והוא ישוב בהשאלה לוולבס, שתשקול למכור אותו תמורת כ-15 מיליון יורו בלבד - כמחצית הסכום שהבלאוגרנה נדרשה לשלם כדי לרכוש אותו בהתאם לסיכום שהושג בין הצדדים בחלון ההעברות של ינואר.

* ראפיניה ולידס יונייטד שרדו בפרמיירליג, אבל לא ברור אם הוא יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה כי הברזילאי מעורר עניין בקרב מספר מועדוני צמרת ובראשם ברצלונה. אביו של הקשר נשאל על כך וענה: "יש עוד מספר קבוצות חוץ מברצלונה, אבל בשביל שתהיה עסקה צריך שכל הצדדים יסכימו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully