וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחזור לישראל? הקשר רומאריו פירס מועמד להפועל חדרה

30.5.2022 / 21:47

המאמן אסף נמני מחפש קשר זר למרכז השדה, אחד השמות החמים הוא של הברזילאי ה-33 ששיחק בעבר במכבי נתניה, מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה

אצטדיון טדי מואר לזכרו של מודי בר-און ז"ל/חברת אריאל

האם הפועל חדרה עומדת בפני החתמה מעניינת לקראת העונה הבאה? לוואלה ספורט! נודע שבמועדון עקבו לאחרונה אחרי הקשר הברזילאי רומאריו פירס, אקס מכבי נתניה, מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה, שעלה אתמול (ראשון) עם קבוצתו אוניברסיטטה קלוז' לליגה הראשונה ברומניה.

פירס, שחקן מרכז שדה קשוח, שיחק בישראל בין השנים 2014-2018 במכבי נתניה, מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה. הברזילאי, 33, מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצתו הרומנית, אבל הצעה כספית טובה מחדרה עשויה להביאו לישראל. בחדרה מחפשים קשר זר 50-50 שיחליף את מוחמד אוסמן ופירס הפך לאחד השמות החמים על הפרק.

רומאריו פירס שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
בדרך לקבוצתו הרביעית בישראל? רומאריו פירס/דני מרון

אמש צפה מאמן הקבוצה אסף נמני במשחקה פלייאוף המבחנים של אוניברסיטטה קלוז' נגד דינמו בוקרשט, שירדה לראשונה בהיסטוריה לליגה השנייה. נמני עקב אחרי מולאד מוראר, שחקנה של דינמו, ועל הדרך רשם בפנקסו את רומאריו פירס והחלוץ המולדבי אלכסנדרו בויצ'וק, שהרשימו אותו מאוד.

בגזרת הישראלים, אחרי שסגרו עם רובי לבקוביץ', עידו לוי ודיא לבאבידי, אמורים לסגור בשבוע הבא באופן רשמי את הארכות החוזים של החלוץ שובל גוזלן והקשר תמיר גלזר, שישחקו במועדון עונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully