וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לנבחרת הכדורגל של הכנסת במשחק שיזמה האגודה למלחמה בסרטן

חברי הכנסת קארה, שפע וכץ הבקיעו בניצחון 2:3 במשחק ראווה שנערך לרגל היום הבינלאומי לקידום המאבק בעישון נגד כוכבי הטלוויזיה והרשת. השר טרופר: "יש לספורט את הכוח להביא לקדמת הבמה מסרים חשובים ומשמעותיים, שמקבצים סביבם אנשים מכל הקצוות למען מטרה אחת"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 30.5/ספורט1

נבחרת הכדורגל של חברי הכנסת התמודדה היום (שני) במשחק ראווה מול נבחרת כוכבי תוכניות הטלוויזיה והרשת לרגל היום הבינלאומי לקידום המאבק בעישון. בתום משחק מותח וצמוד, לוח התוצאות הראה 3:2 דרמטי ומפתיע לטובת חברי הכנסת.

המשחק נערך ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן והיה המשחק הראשון בסדרת משחקים של חברי כנסת מימין ושמאל המבקשים להעלות על סדר היום הציבורי נושאים חשובים המצריכים שינוי בחברה הישראלית. יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי: "שיתוף הפעולה בין חברי הכנסת למען מטרה מצילת חיים מאפשר באופן חברי לאחד את כל חלקי הבית".

קפטן הח"כים, ח"כ הנגבי אמר לאחר הניצחון: "זהו הניצחון הראשון של הנבחרת ב-34 שנותיה". לחברי הכנסת הבקיעו קארה, שפע וכץ ומנגד הזמר עדן מאירי ואחריו המתעמל אלכס שטילוב למצמק, אך לא למנוע מברי הכנסת ניצחון למען המאבק בעישון

נבחרת הכדורגל של הכנסת. שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת,
נבחרת הכדורגל של הכנסת/שמוליק גרוסמן/דוברות הכנסת

שר התרבות והספורט חילי טרופר, שהתכבד בבעיטת הפתיחה, אמר: "יש לספורט את הכוח להביא לקדמת הבמה מסרים חשובים ומשמעותיים, שמקבצים סביבם אנשים מכל הקצוות למען מטרה אחת. יש כאן חברי כנסת מכל המפלגות, זמרים, משפיעני רשת ובעיקר רצון גדול לקדם את הסיבה לשמה התכנסנו כאן. אני רוצה להודות לאגודה למלחמה בסרטן וכמובן לכנסת על היוזמה החשובה הזו ומצפה שנתכנס כאן גם בשנה הבאה".

כוכבי הרשת והאומנים דאגו אף הם לחזק את המסר המבקש להפסיק לחלוטין את העישון המביא למותם של מיליוני אנשים בעולם באופן ישיר ועקיף. הקפטן טילטיל: "אני פונה בנימה אישית לחבריי הצעירים - אל תתחילו עם סיגריות, אל תתקרבו לזה". האלוף שטילוב הוסיף: "באנו להוות דוגמא ולומר שספורט עדיף על עישון".

גורו הפיטנס אירה דולפין קראה גם היא לעוקבים שלה ברשתות החברתיות להימנע מסיגריות: "לכו תעשו כושר. סיגריות זה רעל ואנחנו באים לטרוף את החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully