וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגלוביץ' האריך חוזה בנהריה, ארז מונה למנהל המקצועי בראשל"צ

30.5.2022 / 12:12

הסגולים ממשיכים עם המאמן למרות ההדחה המאכבת בחצי גמר הפלייאוף. הכתומים שירדו מליגת העל עם מינוי חדש: "מלווה את המועדון במשך שנים"

עירוני נהריה פתחה בהכנות לעונה הבאה והיום (שני) הודיעה הקבוצה הצפונית על הארכת חוזהו של המאמן שי סגלוביץ' בעונה נוספת. כזכור, נהריה סיימה את העונה החולפת בליגה הלאומית בכדורסל בצורה מאכזבת כשהודחה בחצי גמר הפלייאוף על ידי עירוני קרית אתא ונכשלה במשימתה לעלות לליגת העל.

לאחר הארכת החוזה אמר סגלוביץ': "אני שמח מאוד על ההזדמנות להמשיך בתור מאמן הקבוצה. נעשה את כל הנדרש לבנות את הקבוצה הטובה והאטרקטיבית ביותר שתעמוד במטרות שלנו בעונה הקרובה. עירוני נהריה והעיר כולה הפכו בשבילי לבית בשנים האחרונות ואעשה הכל על מנת שהקהל הנפלא שלנו יחייך בסוף העונה הקרובה ונחגוג, בע"ה, עליית ליגה".

זיו ארז מנהלה המקצועי החדש של מכבי ראשון לציון. דוברות מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
"מכבי ראשון לציון היא חלק בלתי נפרד ממני". זיו ארז/אתר רשמי, דוברות מכבי ראשון לציון

בנוסף, אחת הקבוצות שצפויות להתמודד עם נהריה על הכרטיס לליגת העל בעונה הקרובה היא מכבי ראשון לציון, הודיעה על מינויו של זיו ארז לתפקיד המנהל המקצועי. "זיו מלווה את המועדון במשך שנים רבות ולזכותו טיפוח וקידום שחקנים רבים שגדלו במועדון לאורך השנים והגיעו לרמות הגבוהות ביותר", נכתב בהודעה של הכתומים.

לאחר המינוי אמר זיו ארז: "מכבי ראשון היא חלק בלתי נפרד ממני. עומדים בפנינו אתגרים רבים ובראשם החזרת הקבוצה למקומה הטבעי בליגת העל. אני שמח ומתרגש לתרום מניסיוני הרב ואעשה הכל על מנת שנעמוד ביעדים שהצבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully