וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: ג'ון אוגו חתם במכבי יפו, מיקו ממן באום אל פאחם

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 21:37

הקשר הניגרי שזכה בשלוש אליפויות עם באר שבע, אך לא הצליח להשתלב בהפועל נוף הגליל, ינסה את מזלו בשורות העולה החדשה. החלוץ עזב את הפועל רמת גן והצטרף לאנס מחאמיד שחתם גם כן בקבוצה של אלדד שביט, שחר הירש נשאר בהפועל עפולה

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חדרה 2:0/ספורט1

ג'ון אוגו לא יזכור לטובה את הקאמבק שלו לכדורגל הישראלי. אחרי האליפויות הנוצצות עם הפועל באר שבע, קשר נבחרת ניגריה לשעבר מיעט לשחק בהפועל נוף הגליל וירד עמה לליגה הלאומית. היום (שני) הודיעה מכבי יפו על החתמתו של אוגו, שישחק בעונה הבאה נגד נוף הגליל בליגה הלאומית.

ג'ון אוגו, קשר הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
יצליח להחיות את הקריירה שלו ביפו? אוגו/מאור אלקסלסי

יפו שיחקה בליגות הנמוכות בשנים האחרונות, אך בעונה החולפת עלתה לליגה הלאומית מהמקום הראשון במחוז דרום ובכיכובו של ערן לוי, שלא צפוי להישאר בקבוצה. אוגו הגיע לבאר שבע בקיץ 2014 והיה בורג מרכזי בקבוצת הפאר של ברק בכר שזכתה בשלוש אליפויות רצופות.

אחרי התקופה בבאר שבע, אוגו בן ה-34 שיחק קצת בליגה הסעודית, אך לא הצליח להשתלב וינסה למצוא בית חדש ביפו. לאוגו יש גם 24 הופעות בנבחרת ניגריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחר הירש שחקן הפועל עפולה מול אור זהבי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
נשאר בעפולה. שחר הירש/ברני ארדוב

* הפועל עפולה הודיעה על כך שהחליטה לממש את האופציה בחוזהו של שחר הירש. שח, שהגיע לקבוצה בינואר האחרון לקדנציה שנייה, כבש שבעה שערים והוסיף שלושה בישולים בעונה החולפת. הוא מצטרף לקפטן הקבוצה, ערן אזרד אשר חתם אתמול במועדון לעונה נוספת.

שחר הירש התייחס להישארותו במועדון ואמר: "הפועל עפולה זה מועדון מיוחד עבורי, אני מאוד מחובר למקום ולאנשים. אין שמח ממני להמשיך פה גם בעונה הקרובה, ולעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה".

מיקו ממן שחקן הפועל רמת גן. אודי ציטיאט
עבר לאום אל פאחם. מיקו ממן/אודי ציטיאט

* הפועל אום אל פאחם ממשיכה להתחזק: קבוצתו של אלדד שביט החתימה שני חלוצים כדי להמחיש את מטרתה להעפיל בעונה הבאה לליגת העל. מיקו ממן בן ה-28, שכבש 35 שערים בהפועל רמת גן בשנתיים האחרונות, חתם בקבוצה. עוד קודם לכן הודיע המועדון כי הצטרף החלוץ אנס מחאמיד בן ה-24, שכבש תשעה שערים ב-11 הופעות במ.ס. כפר קאסם בעונה החולפת.

* הפועל נוף הגליל, שירדה מליגת העל בתחילת החודש, השיבה לשורותיה את השוער שגיא מלול שבעונה האחרונה שיחק במכבי אחי נצרת. מלול מיועד להיות השוער הראשון בעונה הבאה ולאחר החתימה אמר: "מרגש אותי מאוד לחזור להפועל נוף הגליל, הבית שבו גדלתי. מצפה לנו עונה לא פשוטה ואני מאחל לי ולקבוצה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully