וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט, זוסמן ואלבה ב-0:2 על לודוויגסבורג, עוד הפסד למדר ופרטיזן

קבוצתם של שני הישראלים דרסה 76:100 והתקרבה לגמר בגרמניה, הרכז וקבוצתו שוב נכנעו בדרבי לכוכב האדום ונקלעו לפיגור כפול בסדרת גמר הליגה האדראיטית. אנאדולו השוותה ל-1:1 בחצי גמר הפלייאוף הטורקי אחרי 77:91 על גלאטסראיי, ברצלונה ניצחה על הבאזר

תקציר: גראן קנאריה - ברצלונה 88:86/ספורט1

בליגת העל חצאי גמר הפלייאוף בעיצומם, אך גם ביתר הליגות באירופה מתקדמים בשלבי ההכרעה והערב (ראשון) עלו על הפרקט גם נציגים ישראלים.

בגרמניה, אלבה ברלין של תמיר בלאט ויובל זוסמן הביסה 76:100 את לודוויגסבורג ועלתה ל-0:2 בסדרת חצי הגמר. בלאט שיחק כמעט 20 דקות ובהן רשם שבע נקודות וחמישה אסיסטים, בעוד שזוסמן קיבל מעט יותר מ-12 דקות וסיפק ארבע נקודות. אלופת גרמניה תכריע את הסדרה אם תנצח בחוץ ביום שישי הקרוב.

תמיר בלאט שחקן אלבה ברלין. אודי ציטיאט
ניצחון מוחץ לאלבה. בלאט/אודי ציטיאט

ועוד הערב, פרטיזן בלגרד נכנעה בדרבי לכוכב האדום בלגרד גם במשחק השני של סדרת גמר הליגה האדריאטית. פרטיזן נוצחה 85:81 במשחק החוץ בו ים מדר שותף ל-23 דקות, אך קלע שתי נקודות בלבד, מסר שני אסיסטים וקטף חמישה כדורים חוזרים. קבוצתו של ז'ליקו אוברדוביץ' מוכרחת לנצח במשחק הבא, אחרת תיכנע בסוויפ בקרב על התואר האירופי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
פרטיזן עם הגב לקיר. ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בטורקיה, אנאדולו אפס התעשתה אחרי התבוסה הביתית מול גלאטסראיי במשחק הראשון בסדרת חצי הגמר, והשוותה ל-1:1 עם ניצחון 77:91, אך עדיין תצטרך להכניע את יריבתה בחוץ כדי להימנע מהדחה סנסציונית. ואסילייה מיציץ' כיכב בשורות אלופת אירופה עם 19 נקודות, אלייז'ה בריאנט הוסיף 16 ושישה ריבאונדים, שיין לארקין קלע 13 וחילק 12 אסיסטים.

בספרד, מחזיקת ליגת האלופות של פיב"א, טנריפה, דרסה בחוץ 76:103 את חובנטוד בדאלונה וכפתה שוויון 1:1 ברבע הגמר. קייל ווילצ'ר הקנדי התפוצץ עם 37 נקודות לזכות הקבוצה מהאיים הקנריים.

מאוחר יותר, ברצלונה עלתה ל-0:2 על גראן קנאריה הודות לניצחון חוץ 86:88 דרמטי במיוחד: המארחת הובילה במשך רוב המשחק, הקטלאנים חזרו ממינוס 10 לשוויון בזכות ריצת 2:12 עמוק ברבע הרביעי, ואחרי שדילן אניס כפה שוויון 86:86 עם שלשה אדירה חמש שניות לסיום, קורי היגינס קלע זריקה קשה על הבאזר ושלח את הקבוצה של שאראס לחגוג. אניס סיים עם 26 שלא הספיקו לגראן קנאריה, ניקולה מירוטיץ' רשם 21 ותשעה ריבאונדים לבארסה וניקו לאפרוביטולה קלע 17 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully