וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: קבוצת הפורמולה של רד בול משיקה NFT

הקבוצה משיקה את הקולקציה לקראת הגרנד פרי שיתקיים היום במונקו. Poalim Wonder יעניק הנחה משמעותית לחברים למשחק בין טוטנהאם לרומא. נקבעו אלופי ישראל בקפיצות ראווה, הישג לישי מלר בתחרות לרקדנים חובבים בפריז

קבוצת הפורמולה 1 רד בול רייסינג משיקה קולקציית NFT לקראת הגרנד פרי 2022 שיתקיים היום במונקו. רד בול רייסינג היא הקבוצה המובילה במרוץ ה-Formula 1 - המרוץ המוטורי היוקרתי ביותר בעולם.

לדברי אסף אלמליח, אנליסט קריפטו-פיננסי בכיר בבית ההשקעות למטבעות דיגיטליים פרוקסיביט, זו אינה השקת ה-NFT הראשונה בספורט המוטורי, קבוצות מתחרות כבר השיקו קולקציות דומות בעבר. יתרה מזאת, לספורט המוטורי קשר הדוק עם עולם הנכסים הדיגיטליים. נותני החסות הבולטים ביותר בפורמולה 1 הם בעיקר בורסות קריפטו ופרויקטים בתחום הבלוקצ'יין. כמה מהשותפויות הבולטות ביותר כוללת את הבורסה האמריקאית הפופולרית FTX שחתמה הסכם עם קבוצת מרצדס, קבוצת רד בול רייסינג שחתמה עם הבורסה Bybit , קבוצת מקלארן האייקונית עם חברת הבלוקציין Tezos קבוצת אסטון מרטין עם הבורסה crypto.com. למעשה, קשה למצוא קבוצת פורמולה 1 שלא קיבלה חסות מחברת קריפטו/בלוקציין. בעזרת השקת NFT מקווים רד בול והקבוצות המתחרות לחזק את הקשר של המעריצים עם קבוצה ובעיקר לייצר בקלות הכנסות נוספות לקבוצה.

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול. רויטרס
מקס ורשטאפן, הנהג המוביל של רד בול/רויטרס

בהודעה לעיתונות אמרה החברה: "NFT יחבר את המעריצים לקבוצה ולרגעים הבלתי נשכחים שלה באמצעות סדרה של קטעים במהדורה מוגבלת של מזכרות דיגיטליות, כל אחד מסמן היבט בלעדי בעבר, ההווה והעתיד של רד בול רייסינג".

לגבי ערכן של יצירות ה NFT הללו, אלמליח אומר כי סביר שמעריצים רבים ברחבי העולם ירצו לרכוש את זכויות היוצרים של יצירה המתעדת את המירוץ הראשון של הנהג האהוב עליהם בקבוצה האהובה עליהם, ובכך יקפיצו את ערכם של היצירות הללו. עם זאת, ערכם העתידי תלוי בשאלה רחבה יותר: האם תחום ה- NFT יתפוס חלק אינטגרלי מעולם האומנות ויישאר איתנו לאורך זמן? או שמא התקררות האחרונה בשוק ה- NFT תבשר דעיכה של התחום?

הנחה משמעותית לחברי Poalim Wonder

תכנית ההטבות Poalim Wonder מציעה למשתתפיה הטבה למשחק הידידות המסקרן בין מועדוני הפאר רומא מאיטליה, הזוכה הראשונה בתולדות הקונפרנס ליג עם המאמן המעוטר ז'וזה מוריניו לטוטנהאם מאנגליה, הקבוצה הלונדונית עם הכוכב הגדול הארי קיין במוצאי שבת ה-30/7/22 בשעה 21:00 באצטדיון סמי עופר בחיפה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חלוץ טוטנהאם הארי קיין מול קשר ארסנל בוקאיו סאקה. Julian Finney, GettyImages
הארי קיין בישראל - ב-70 שקל בלבד/GettyImages, Julian Finney

משתתפי תכנית ההטבות Poalim Wonder יכולים להנות מ-70 שקל הנחה לכרטיס יחיד תמורת 30 נקודות (מחירי כרטיסים מלאים: 299-1799 שקל). כל משתתף בתכנית רשאי לרכוש עד 4 שוברים בלבד. המכירה תחל ב-1/6/22 ותהיה זמינה עד ה-30/7/22.

מנצחי אליפות ישראל בקפיצות ראווה

בסוף השבוע האחרון, ה-27-28.5.2022, התקיימה תחרות אליפות ישראל בקפיצות ראווה. במהלך העונה התחרו הרוכבים וסוסיהם יחד כצמד, גברים ונשים באותם המקצים, בשבע תחרויות שמהוות דירוג לאליפות הארץ, כאשר האליפות עצמה התקיימה על פני יומיים בחוות דאבל קיי במושב שרונה, שבסופם נקבעו אלופי הארץ.

מנצחי המקצה הפתוח- מימין לשמאל- נועם דיין, נגה שביט וגילי שרף. ליה גדעון גבאי,
מנצחי המקצה הפתוח- מימין לשמאל- נועם דיין, נגה שביט וגילי שרף/ליה גדעון גבאי
  • מקצה פתוח: מקום ראשון - נגה שביט ואידנטיטי מחוות אייל
  • מקצה עד גיל 21: מקום ראשון - מאיה בראון וטי סנטו זד מחוות RR אודים
  • מקצה עד 18- מקום ראשון - ליהיא דייסי ובלאדין מחוות איפונה
  • מקצה עד 14- מקום ראשון - יהלי צוקר קידרון ויוניק מחוות איפונה
  • מקצה עד גיל 12- מקום ראשון - ליה חורש הר נוי ושוקו מחוות גרין פילדס
  • מקצה סוס צעיר - מקום ראשון - נועה עמר ואליבבה וחוות אייל
  • מקצה AMATEUR A - מקום ראשון - עמית טובין וסליו מחוות איפונה
  • מקצה AMATEUR B - מקום ראשון - דניאל עמית ובורגיה מחוות גרין פילדס

נקודות ספורות מהפסגה: ההישג של ישי מלר

לישראל אמנם לא היה אמש אף נציג בגמר האלופות בפריז, אבל באותה עיר ובאותו זמן שריאל וליברפול התמודדו ביניהן, זכה ישי מלר, 43, במקום השני בתחרות האירופית לרקדנים חובבים שנערכה אף היא בעיר האורות.

ישי מלר. יחצ,
ישי מלר/יחצ

מלר, אב לשתיים, קברניט בארקיע וחובב ריקודים מושבע המתאמן בישראל זה מספר שנים, התחרה מול עשרות רקדנים מכל רחבי תבל. רק 12 העפילו לגמר, ורק נקודות ספורות הפרידו בינו לבין הפסגה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully