וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה מרגשת: מודי בר און שידר כתבה בערוץ הספורט לפני גמר ליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 18:39

קולו של השדר האהוב, שמתמודד עם מחלת הסרטן, הופיע לכתבה קצרה בשידור של גמר ליגת האלופות. מירי נבו: "מתגעגעים ומחכים כל הזמן"

המחווה המרגשת של ערוץ הספורט למודי בר און לפני גמר ליגת האלופות/באדיבות ערוץ הספורט

רגע מרגש נשמע הערב (שבת) בשידור גמר ליגת האלופות בערוץ הספורט, כאשר איש הערוץ, מודי בר און החולה, שידר כתבה לקראת המפגש בין ריאל מדריד לליברפול.

פרסי הטלוויזיה. רפי דלויה
כואב לראות את הגמר בלעדיו. מודי בר און/רפי דלויה

כזכור, בתחילת השנה פורסם כי בר און, 59, אושפז בבית החולים איכילוב כשהוא מתמודד עם מחלת הסרטן. מאז בר און לא מופיע בשידורי הערוץ, לא במשחק המרכזי של ליגת העל ולא בשידורי ליגת האלופות - שני משדרים אותם נהג להגיש.

היום בשידור המגישה מירי נבו אמרה: "מודי אמור היה להיות כאן איתנו, חברנו האהוב שבנה בדמותו ובצלמו את שידורי ליגת האלופות. היה לנו חשוב שייקח חלק בשידור המשחק אז הנה נקודת מבטו".

מיד לאחר מכן החלה כתבה לקראת המשחק, ובה נשמע קולו של מודי, בקול צרוד ורועד. "קיבלתם את אמן המילים שלנו", אמרה נבו בסיומה, "אנחנו מתגעגעים ומחכים כל הזמן, ובסבלנות".

כצפוי, ברשת לא יכלו להישאר אדישים לרגע הטעון, עם תגובות נרגשות של הגולשים.

עוד בוואלה!

שוטרים הכו את אוהדי ליברפול, אופ"א תחת מתקפה בשל המחדל

לכתבה המלאה

כידוע, ליברפול וריאל מדריד נפגשו הערב בגמר הגדול בפריז, במשחק הגדול של הכדורגל האירופאי. מודי, כזכור, היה הפנים של שידורי ליגת האלופות בערוץ הספורט. נבו סיימה את ערב השידורים ואמרה: "יש הרבה מאוד אנשים שעובדים על שידורי ליגת האלופות, אבל עכשיו אנחנו רוצים להודות רק לאיש אחד ומיוחד - תודה לאיש שייסד את השפה של ליגת האלופות, תודה מודי אהוב שלנו, תהיה לנו בריא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully