וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה החזירה את יתרון הביתיות, ריאל מדריד בחצי הגמר בספרד

ניצחון דחוק על דרושפאקה העלה את הקבוצה של ג'ורג'ביץ' ל-1:2 בסדרה, הבלאנקוס גברו 74:83 על מנרסה ועלו לשלב הבא

תקציר כדורסל טורקי: דרושפאקה - פנרבחצ'ה 73:69/ספורט1

בנוסף להדחה של תומר גינת ולבלואה מהליגה הצרפתית, משחקי הפלייאוף בכדורסל נמשכו הערב (שבת) גם בספרד ובטורקיה. ריאל מדריד הכריעה בתוצאה 0:2 את הסדרה נגד מנרסה בדרך לחצי הגמר, בעוד פנרבחצ'ה החזירה לעצמה את יתרון הביתיות אותו איבדה ביום חמישי האחרון, עם ניצחון שהעלה אותה ל-1:2 בסדרה מול דרושפאקה.

צפו בתקציר הניצחון של ריאל מדריד

תקציר כדורסל ספרדי: מנרסה - ריאל מדריד 83:74/ספורט1

הבלאנקוס התקשו יותר מאשר במשחק האחרון בו הביסו את יריבתם ב-17 הפרש, אך דווקא בדקות הסיום של קרב צמוד שהגיע לשוויון 72:72 במאני טיים, הקבוצה של פאבלו לאסו סגרה את את המשחק בריצת 2:11, בדרך ל-74:83 בתום 40 הדקות, והעפילו לשלב הבא בו יפגשו את המנצחת בסדרה בין ולנסיה לבאסקוניה. גרשון יאבוסלה הוביל את קלעי ריאל מדריד עם 16 נקודות, להן הוסיף שבעה ריבאונדים, כאשר גבריאל דק קלע 14 משלו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן ריאל מדריד גרשון יאבוסלה. רויטרס
ריאל מדריד בחצי הגמר. יאבוסלה/רויטרס

עוד בספרד, באסקוניה לא השכילה לשמור על יתרון הביתיות אותו גנבה מוולנסיה, והפסידה לכתומים 89:82 בדרך ל-1:1 בסדרה. חסיאל ריברו בלט עם 27 נקודות עבור המנצחת, אלק פיטרס תרם 18 ותשעה ריבאונדים בצד המפסיד.

צפו בבאסקוניה מפסידה לוולנסיה

תקציר כדורסל ספרדי: באסקוניה - ולנסיה 89:82/ספורט1

באיסטנבול, פנר שרדה מותחן וגברה 69:73 על דרושפאקה. שחקניו של סשה ג'ורג'ביץ' הוליכו במשך רוב המשחק ואף צעדו ביתרון של 11 נקודות בתחילת הרבע הרביעי, אלא שהמארחת מחקה את הפער וכפתה שוויון, לפני שננדו דה קולו קבר שלשה קריטית ויאן וסלי סגר עניין מקו העונשין. הסדרה תימשך ביום שני ב-20:30. מרקו גודוריץ' סיים כקלע הבולט של פנרבחצ'ה עם 12 נקודות, דה קולו הוסיף 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully