וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' ורפאל נדאל ייפגשו ברבע גמר רולאן גארוס

לאחר ארבע שעות ו-23 דקות ובתום חמש מערכות מטורפות, השור ממאיורקה (5) גבר על אוז'ה עליאסים (9) ויפגוש בשלב הבא את המדורג מספר 1. בנשים: טרביזן תתחרה ברבע הגמר נגד פרננדז, גוף מול סטיבנס שניצחה 12 משחקונים רצופים. אלקראס השלים את תמונת רבע הגמר בגברים

תקציר: נובאק דג'וקוביץ' - סטפנוס ציציפאס 0:6, 6:7 (5)/ספורט1

לאחר שהסיבוב השלישי הושלם, היום (ראשון) נפתח שלב שמינית הגמר בטורניר רולאן גארוס עם ארבעה מפגשים בגברים וארבעה בנשים.

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
שעתיים ורבע הספיקו לו. דג'וקוביץ'/רויטרס

גברים

המדורג מספר 1 נובאק דג'וקוביץ' לא חווה עד כה קשיים מיוחדים בטורניר וגם את שמינית הגמר עבר בהצלחה יתרה, עם ניצחון 1:6, 3:6, 3:6 על דייגו שוורצמן (15) שגבר בקלות מפתיעה על גריגור דימיטרוב הבולגרי הוותיק בסיבוב השלישי, אולם היום לא הצליח להתמודד עם הסרבי וגם כשהוביל 0:3 במשחקונים בפתיחת המערכה השנייה, הפסיד בכל ששת המשחקונים הבאים ובסופו של דבר נאלץ להיכנע.

ברבע הגמר יפגוש דג'וקוביץ' את לא אחר מאשר רפאל נדאל לקרב ענקים - שנה אחרי שנפגשו בחצי הגמר בצרפת והסרבי בהופעה גדולה ניצח בארבע מערכות. היום המדורג מספר 5 שרד מותחן מטורף שנמשך חמש מערכות, ארבע שעות ו-23 דקות מול פליקס אוז'ה עליאסים (9). "השור ממאיורקה", שחקן החימר הטוב ביותר שזכה 13 פעמים ברולאן גארוס, נכנע במערכה הראשונה 6:3, אבל התעשת עם 3:6 ו-2:6 בשתי המערכות הבאות. הקנדי לקח את המערכה הרביעית עם 3:6, אבל ידו של נדאל הייתה על העליונה עם 3:6 שהכריע את ההתמודדות והעניק לו את הכרטיס לרבע הגמר מול דג'וקוביץ'.

השניים נפגשו רק פעם אחת בעבר, בטורניר מדריד ב-2019, אז ניצח הספרדי. המדורג מספר 3 סשה זברב הגיע כפייבוריט ברור מול ברנאבה ספאטה (131), והתקשה בשתי המערכות הראשונות. על אף זאת, הגרמני יצא עם ידו על העליונה ובשלישית הרגיש נינוח יותר בדרך לניצחון 6:7 (11), 5:7, 3:6 ולרבע הגמר.

קרלוס אלקראס (6) השלים את תמונת רבע הגמר כשניצח 1:6, 4:6, 4:6את קארן חצ'אנוב (21), שהפתיע בסיבוב הקודם את קמרון נורי. הספרדי אמנם לא ליקק דבש, אך הצליח לגבור על יריבו הרוסי בתום שעתיים ו-16 דקות וממשיך לשלב הבא מבלי שעדיין שמט מערכה לאורך הטורניר.

עוד בוואלה! ספורט

טוני נדאל נגד רפאל נדאל? "לא אגיע למשחק ולא אתן עצות"

לכתבה המלאה
מרטינה טרביזן, טניסאית איטלקייה. רויטרס
אוהבת את פריז. טרביזן/רויטרס

נשים

ליילה פרננדז שמדורגת 17 בטורניר, גברה 3:6, 6:4, 3:6 על אמנדה אניסימובה האמריקאית (27) כדי להעפיל לרבע הגמר בפריז לראשונה בקריירה הקצרה שלה. הקנדית שעברה את בלינדה בנצ'יץ' בשלוש מערכות בסיבוב הקודם, הגיעה לגמר בארה"ב ב-2021 ומקווה לעשות לפחות את זה גם בעיר האורות.

בסיבוב הבא פרננדז תפגוש את מרטינה טרביזן האיטלקייה, שגברה על אלכסנדרה סאסנוביץ' הבלארוסית 6:7 (10), 5:7. המערכה הראשונה בקרב הבלתי מדורגות בפריז הסתיימה אחרי 1:14 שעות, בסט השני טרביזן חזרה מפיגור 5:3 ובסיום העפלה שנייה של המדורגת 59 בעולם לרבע הגמר ברולאן גארוס - כפי שעשתה ב-2020.

במפגש נוסף שנקבע כבר ברבע הגמר, הבטיחה את מקומה קורי גוף (18) האמריקאית, שהכניעה 4:6, 0:6 את הבלגית אליסה מרטינס (31). היא תפגוש בקרב על חצי הגמר את סלואן סטיבנס (64), שאמנם פיגרה 2:0 במשחקונים במערכה הראשונה, אך ניצחה את כל ששת המשחקונים הבאים וגם את המערכה השנייה על האפס כל הדרך ל-2:6, 0:6 על ז'יל טייכמן השוויצרית (23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully