וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תנסה להבטיח מקום בגמר: "נצטרך להשאיר הכל על המגרש"

28.5.2022 / 16:20

משחק מספר 2 בחצי גמר הפלייאוף (א', 20:30): אחרי ההפסד ביד אליהו תקווה בני הרצליה לקבל הרבה יותר מכריס באב כדי לנסות ולאזן את הסדרה נגד האלופה שתיתן יותר דקות לאנטה ז'יז'יץ' המתאושש

משחקי הפלייאוף בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (ראשון, 20:30) בהרצליה עם המשחק השני בסדרת חצי גמר הפלייאוף בה מוליכה מכבי תל אביב 0:1 על בני הרצליה. הצהובים גברו על היריבה מהשרון 76:82 במשחק הראשון ביד אליהו בזכות יכולת מצוינת של סקוטי ווילבקין שקלע 24 נקודות והוסיף 5 אסיסטים. מאמן הצהובים אבי אבן: "אנחנו הולכים למגרש מאוד קשה, בני הרצליה שם עם 80 אחוזי הצלחה. נצטרך להביא אותה גישה שהבאנו במחצית השניה במשחק 1, את אותה אינטנסיביות, את אותה אגרסיביות ונצטרך להשאיר את הכל על המגרש כדי לסיים את הסדרה שם בהרצליה".

במרכז ההתמודדות: צ'ינאנו אונואקו ואנטה ז'יז'יץ'. אחרי שבניצחון המוחץ במשחק הראשון הסנטר לא בדיוק עזר לקבוצה לנצח, ינסה הקרואטי של מכבי לחזור לעצמו ולעזור לקבוצתו לרשום משחק נוח יותר.

אנטה ז'יז'יץ', מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יקווה להציג יכולת טובה יותר מאשר במשחק מספר 1. ז'יזי'ץ'/ברני ארדוב

הנתונים: רק ב-3 סדרות מתוך 74 סדרות הפלייאוף העליון בשיטת הטוב משלושה עד היום, הקבוצה ללא יתרון הביתיות הצליחה להפוך פיגור 1:0 אחרי הפסד במשחק החוץ, לניצחון 1:2. כריס באב סיים את המשחק הראשון בסדרה ללא שלשה מ-6 נסיונות מחוץ לקשת, הפעם הראשונה העונה שהוא לא קולע ולו שלשה אחת. לבני הרצליה זה היה המשחק הגרוע ביותר מחוץ לקשת העונה, כשהמשחק הקודם הגרוע הקודם היה בהפסד החוץ בחולון במחזור השביעי עם 5 שלשות מוצלחות מ-22 נסיונות. יפתח זיו בחמישה משחקים בפלייאוף עד כה - 22 דקות במצטבר. יפתח זיו בשמונה משחקי ליגה לפני הפלייאוף - 22.4 דקות בממוצע.

בכמה מילים: אחרי ההפסד במשחק הראשון ביד אליהו תחפש בני הרצליה להשוות את הסדרה ולהביא אותה למשחק שלישי ומכריע. בהרצליה בונים על המאזן הנהדר שלהם העונה בבית, ועל שיפור משמעותי ביכולת של כריס באב שהיה חלש מאוד במשחק הראשון. מי שעוד יצטרך לתת יותר הוא קווינטון הוקר שנרשם לסדרה במקומו של די ג'יי קופר ואכזב במשחק הראשון. אחת השאלות הפתוחות עבור הרצליה הן מספר הדקות שיקבל שון דאוסון אחרי התקרית שלו במשחק הראשון עם היו"ר אלדד אקוניס. במכבי תל אביב יצאו מרוצים בשל הניצחון מהמשחק הראשון, אך בצוות המקצועי הבהירו לשחקנים אחרי הניצחון כי אם לא יגיעו בשיא החדות הם יחזרו למשחק מכריע בבית. אנטה ז'יז'יץ' שקיבל רק 12 דקות במשחק הראשון אמור לקבל יותר הזדמנויות להראות את עצמו אחרי שהתאמן בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully