וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי הובר חתם לשנתיים בהפועל גליל עליון: "שמח לחזור"

28.5.2022 / 13:41

גארד הפועל אילת בשנתיים האחרונות שב למועדון בו שיחק ב-2019/20: "שמחים על בחירתו בנו, כמקום להמשך התפתחותו כשחקן ישראלי מרכזי"

הפועל גליל עליון רשמה עונת חזרה מוצלחת במיוחד, כאשר העפילה לבית העליון וסיימה במקום החמישי בטבלה. אמנם העונה הסתיימה בטעם מעט מר אחרי הפסד 3:0 בסדרת רבע הגמר להפועל חולון, אך בגליל עוסקים כבר בעונה הבאה ואחרי שהחתימו את המאמן ברק פלג לשנתיים נוספות, היום (שבת) הם הודיעו על צירופו של רועי הובר, שחקנה של הפועל אילת בשנתיים האחרונות, בחוזה לשתי עונות.

רועי הובר, הפועל אילת. דני מרון
מגיע אחרי עונה טובה באילת. הובר/דני מרון

הובר (25, 1.88), ששיחק בקבוצה בעונת 2019/20 בליגה הלאומית, מגיע אחרי עונה אישית טובה בהפועל אילת, בה העמיד ממוצעים של 10.6 נקודות ו-4.5 אסיסטים ב-28 דקות למשחק. מהמועדון נמסר: "אנחנו שמחים על הבחירה של רועי בנו, כמקום להמשך ההתפתחות שלו כשחקן ישראלי מרכזי. כבר בקדנציה הקודמת של רועי ראינו את התשוקה המקצועית שלו להתקדמות, ואת היכולות המעולות שלו כשחקן וכאדם. אנחנו בטוחים שרועי יעשה צעד נוסף קדימה, ויהיה חלק מקבוצת כדורסל נהדרת".

הובר הוסיף: "אני שמח מאוד לחזור לגליל, מקום שאני אוהב ושנהנתי לשחק בו. אני רוצה גם להגיד תודה להפועל אילת על השנתיים האחרונות. אני מצפה לעונה תחרותית, ואתן הכל כדי לסייע לקבוצה לעמוד במטרות שלה. יאללה גליל!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully