וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההיעדרות של דסה? זה חובבני, הייתי מנכה לו חודשיים מהשכר"

המנהל המקצועי של ויטסה לשעבר על היעדרות המגן ממשחקי הפלייאוף הקריטיים בשל חתונתו: "ידע על המשחקים האלה מראש, זה מוזר כי הוא נתפס כמקצוען"

תקציר: ויטסה - אלקמאר 1:2/ספורט1

ויטסה סיימה את העונה הסדירה במקום השישי בליגה ההולנדית, מה שסידר לה מקום בפלייאוף על המקום במוקדמות הקונפרנס ליג. בחצי הגמר ניצחו הצהובים - שחורים 3:4 בסיכום שני המפגשים את אוטרכט, ובמשחק הראשון מבין שניים בגמר הפלייאוף הם גברו 1:2 בבית על אלקמאר. מהמשחק האחרון, וגם מהמשחק השני שייערך מחר (ראשון), נעדר אלי דסה בשל חתונתו שנקבעה מראש על התאריכים הללו.

אלי דסה שחקן ויטסה. Soccrates Images, GettyImages
הביקורות נמשכות. דסה/GettyImages, Soccrates Images

אחרי שמאמן ויטסה השמיע את אי שביעות רצונו בעקבות היעדרותו של המגן הימני הפותח שלו, כעת חצי הביקורת לעבר שחקן נבחרת ישראל הופנו מכיוונו של יאן סטרואר, שעבר שימש שמנהל המקצועי של ויטסה במשך עשור וכיום עובד בטוונטה כמנהל הטכני: "זה מדהים, הוא ידע הרבה זמן מראש שיש את המשחקים האלה", אמר סטרואר, "זה חובבני, זה פשוט בלתי אפשרי. אני הייתי מנכה את שני החודשים האחרונים מהשכר שלו. זה מאוד מוזר כי הוא נתפס כמקצוען".

כידוע, דסה מסיים חוזה בקיץ הקרוב וצפוי לעזוב את ההולנדים אחרי שלוש שנים. המגן בן ה-29 עבר לפני מספר חודשים לסוכנות שחקנים חדשה, במטרה שזו תסייע לו להתקדם, בין אם לליגה בכירה יותר או לחוזה משודרג בצורה משמעותית במקום אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully