וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה בהפועל ירושלים: "לא היו לנו פיתרונות לרגלנד, זה היה מעליב"

28.5.2022 / 8:24

אחרי שהובסה במשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף ונכנעה להצגת שיא של רכז הפועל חולון, במועדון מחפשים הסברים: "נתנו לו להמשיך להפציץ". הלפרין ביקש מהשחקנים: "תזכרו את החגיגות של אוהדי חולון שתעלו למגרש ביום שני"

אכזבה גדולה בהפועל ירושלים אחרי התבוסה הביתית אתמול (שישי) במשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף 93:78 להפועל חולון. האדומים רחוקים משחק אחד מהדחה, ויקוו לחזור לחיים במשחק השני בסדרה, ביום שני הקרוב בחולון.

ג'ו רגלנד שחקן הפועל חולון. לירון מולדובן
ההגנה לא עשתה עבודה מספיק טובה, כוכב חולון חגג. רגלנד/לירון מולדובן

בירושלים פיגרו מפתיחת המשחק כשהם לא מצליחים למצוא פיתרון בעיקר לג'ו רגלנד שרשם את אחד ממשחקי השיא של שחקן במעמד כזה בשנים האחרונות. "לא היו לנו פתרונות לרגלנד, זה היה מעליב", אמר אחד מאנשי ירושלים אמש, "נכון שהוא קלע כמה שלשות ממרחק גדול מאוד, אבל היו שם מהלכים שפשוט בשמירה של אחד על אחד השחקן שמולו לא עשה עבודה מספיק טובה. יש פתרונות טקטיים שאפשר לעשות מול הופעה כזאת, להוציא לו את הכדור מהידיים, שאר השחקנים היו ביום סביר, לא גדול, אבל נתנו לו להמשיך להפציץ".

במהלך המשחק ספגה הקבוצה מהלומה עם פציעה של ג'יילן אדאמס, שלבסוף חזר למרות מכה בירך. בירושלים חיפשו את המושיע על הפרקט, אך מלבד סולימן בריימו וקיי סי ריברס שקלעו 20 ו-16 נקודות בהתאמה וניסו למשוך את העגלה קדימה, שאר שחקני הקבוצה היו רחוקים משיאם, אך במועדון המשיכו לציין את הבעיה ההגנתית, "אי אפשר לחטוף 93 נקודות במשחק ביתי בפלייאוף ולחפש אשמים בהתקפה. הגנתית היינו רעים מאוד", המשיך אחד מאנשי המועדון.

יותם הלפרין מאמן הפועל ירושלים. לירון מולדובן
פסק הזמן האחרון יעזור? הלפרין/לירון מולדובן

למרות המצב הקשה, בירושלים ניסו להרים את השחקנים עוד במהלך המשחק ולחזור להאמין לקראת המשחק השני בסדרה. המאמן יותם הלפרין לקח פסק זמן חצי דקה לסיום וביקש משחקניו ההמומים, "תקשיבו לקהל של הפועל חולון עכשיו, שהדבר הזה יישב לכם טוב טוב בראש ועם המחשבה הזאת תעלו למשחק השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully