וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל זכתה במקום השני במונדיאל הפוקר העולמי

מאמן וקפטן הנבחרת סטס "סטסיה42" טישקביץ' זוכה בגביע השחקן המצטיין של האליפות, שהתקיימה בין התאריכים 24-26.5 במקדוניה

נבחרת ישראל בפוקר עשתה היסטוריה כשזכתה במקום השני במונדיאל הפוקר העולמי ששוחק במשך 3 ימים בין התאריכים 24-26.5 בקזינו אפולוניה בג'בג'ליה (Gevgelija) שבמקדוניה.

14 נבחרות מרחבי העולם העפילו אל גמר המונדיאל דרך מקצי מוקדמות יבשתיים, מתוכן 6 בלבד העפילו ליום הגמר עצמו. נבחרת גרמניה זכתה בפעם השנייה בתולדותיה במקום הראשון ובתואר אלופת העולם ב-Match Poker. נבחרת קזחסטן עשתה הפתעה אדירה וסיימה במקום השלישי בפער של 0.4 נקודות בלבד מנבחרת ליטא המנוסה שסיימה במקום הרביעי.

שחקני נבחרת ישראל בפוקר. יחצ,
הישג יפה. נבחרת ישראל/יחצ

טקס הפתיחה החגיגי של גמר מונדיאל הפוקר העולמי כלל תהלוכה של הנבחרות עם גדלי המדינה בכיכר העיר של ג'בג'ליה בהשתתפות ראש העיר ומקומיים סקרנים.

נבחרת ישראל הורכבה ע"י התאגדות שחקני הפוקר בישראל משחקנים שהצטיינו בליגת הפוקר המקוונת של ישראל. מאמן וקפטן הנבחרת סטס "סטסיה42" טישקביץ', מייסד-שותף באקדמיה לפוקר, הוביל את הנבחרת להישג השיא בתולדותיה, עם תצוגת יכולות שזיכתה אותו בגביע השחקן המצטיין של האליפות.

שחקני נבחרת ישראל הם אייל פרל, זיו ליינונד, יפעת לוי, סטס טישקביץ', עומרי אלמליח, רונן ול, ושחר צוונג.

סטס טישקביץ': קשה לתאר במילים את התחושה המדהימה של לשחק מאטץ' פוקר למען הקבוצה ולייצג את המדינה, בניגוד למשחק פוקר "רגיל" שמשוחק בשביל עצמך. משימת אימון הנבחרת היתה מהנה במיוחד ונתנה לי המון סיפוק, אני גאה בנבחרת שנתנה את המקסימום והיתה הפתעת המונדיאל. מאטץ' פוקר הוא ספורט מחשבה לכל דבר ועניין, וראוי לקבל את ההכרה הנדרשת מטעם המדינה. לישראל יש את הפוטנציאל להיות מעצמת פוקר עולמית".

סטס טישקביץ. יחצ,
הרבה סיפוק. סטס טישקביץ/יחצ

מונדיאל הפוקר משוחק בפורמט Match Poker שמקודם ע"י התאחדות הפוקר העולמית, ונמצא בתהליך הכרה מול משרד התרבות והספורט בישראל. על-מנת לקבל הכרה כענף ספורט נדרשת חוות דעת משפטית מטעם משרד המשפטים ש-Match Poker הוא לא משחק אסור, אך נכון לעכשיו משרד המשפטים מסרב לתת אחת כזאת. מדובר בגרסה קבוצתית נטולת מזל של משחק הפוקר הקלאסי נו-לימיט טקסס הולדם, המשוחקת ללא סיכון כספי.

שמעון יפה מזכ"ל התאגדות שחקני הפוקר בישראל: "הישג השיא של נבחרת ישראל בפוקר שיצגה את המדינה בכבוד רק מדגיש את האבסורד במצב הנוכחי של חוסר-האסדרה של ענף הפוקר בישראל. טוב יעשה משרד המשפטים אם יעביר למשרד התרבות והספורט את חוות הדעת הנדרשת על-מנת שמשרד התרבות והספורט יכיר במאטץ' פוקר בתור ענף ספורט מחשבה לכל דבר ועניין, בדיוק כמו שחמט או ברידג'. אנו לא מחכים ובקרוב נקיים טורניר בו תיבחר הקבוצה שתטוס לייצג את ישראל בטורניר ליגת האלופות".

  • עוד באותו נושא:
  • פוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully