וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט עוקב מרחוק: ידרוש לעזוב את הנטס אם קיירי לא יישאר?

ברוקלין תרד מנכסיה? הנטייה לא לחדש את חוזהו של הרכז והנתק בין ההנהלה לפורוורד מגבירים את הסיכוי לדרישה לטרייד מצד KD

סטפן קרי חוגג את הניצחון של גולדן סטייט במשחק 3 של גמר המערב/מתוך חשבון הטוויטר הרשמי של ה-NBA

בימים האחרונים גוברות בארצות הברית הספקולציות סביב האפשרות שברוקלין נטס תפתח את העונה הבאה כששני כוכביה הבכירים כבר לא חלק מהסגל. לאחר ששלשום (רביעי) דווח כי המועדון לא ממהר להציע חוזה חדש לקיירי אירווינג, בתקשורת האמריקאית מצביעים על כך שפרידה מהרכז עלולה להוביל לדרישה של קווין דוראנט להעביר גם אותו.

קווין דוראנט, ברוקלין נטס. Maddie Meyer, GettyImages
הנהלת ברוקלין לא יצרה עמו קשר. דוראנט/GettyImages, Maddie Meyer

אירווינג מחזיק באופציה להפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב, וברוקלין שוקלת לוותר עליו לאור ריבוי ההיעדרויות וההתנהלות הבעייתית מחוץ למגרש. אלא שצעד כזה עשוי לעורר את מורת רוחו של דוראנט, שחתם בקבוצה ב-2019 קודם כל בשביל לאחד כוחות עם קיירי. ואם KD, שבניגוד לאירווינג חתום עד 2026 ללא אופציות יציאה, ימצא את עצמו בסגל שכולל את בן סימונס הלא אמין לצד אוסף של שחקנים משלימים, בהחלט ייתכן שהוא ידרוש מראשי הנטס לבצע עליו טרייד - דבר שאנשי ההנהלה יהיו חייבים להתייחס אליו במלוא הרצינות.

לא ברור מהי עמדתו של דוראנט בכל הנוגע לאירווינג. קיימת גם האפשרות שהפורוורד מבין כי לולא היה הרכז מסרב להתחסן בתחילת העונה הנוכחית, יכול להיות שג'יימס הארדן לא היה עוזב לפילדלפיה ואולי הנטס עדיין היו במאבק על האליפות העונה. הבעיה היא, שלפי הדיווח ב"ניו יורק דיילי ניוז" ברביעי, הנהלת ברוקלין כלל לא יצרה קשר עם דוראנט מאז שהקבוצה סיימה את דרכה בפלייאוף, והנתק הזה בוודאי לא תורם ליחסים בין הכוכב למועדון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קיירי אירווינג, ברוקלין נטס. רויטרס
עזיבה שלו תגרור פרידה של הנטס מ-KD? אירווינג/רויטרס

מעבר לעובדה שברוקלין תתקשה לקבל תמורה הולמת עבור דוראנט, סופרסטאר בסדר גודל כזה שיוכל גם להטיל וטו על כל אופציה שלא תמצא חן בעיניו, מעבר לתהליך בנייה מחודשת אינו ריאלי עבור הנטס: יוסטון קיבלה מהם את הזכויות על בחירות הסיבוב הראשון בדראפט לחמש השנים הקרובות.

לא מן הנמנע שהסיטואציה הזו תוביל את ברוקלין לסגת מעמדתה בנוגע לחידוש החוזה של אירווינג. אם הנטס בכל זאת יתעקשו לוותר על הכוכב הסורר, עליהם להתכונן גם לעזיבה אפשרית של דוראנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully