וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: ההזמנה שקיבלה קבוצת הכדורסל מדובאי

מחזיקת הגביע (לאומית א') בכדורסל כסאות גלגלים, מג'ד אל כרום, הוזמנה להשתתף בטורניר בינלאומי בדובאי. בקבוצה שנאבקת על הכרטיס לליגת העל, משחקים גברים ונשים, מוסלמים, יהודים, נוצרים ודרוזים. במועדון מקווים למצוא גורמים שיסייעו לממן את הנסיעה לאמירויות

מחזיקת גביע המדינה בכדורסל בכיסאות גלגלים בלאומית א', מג'ד אל כרום, קיבלה הזמנה להשתתף בטורניר בדובאי, שיתקיים בחודש אוגוסט הקרוב עם מספר קבוצות מדובאי וממדינות שכנות.

מועדון דובאי לאנשים נחושים (dubai club for people of determination) הזמין את הקבוצה הישראלית ואנשי הקבוצה סיכמו עם המועדון בדובאי, שבהמשך תגיע הקבוצה מדובאי לביקור גומלין בישראל.

מג'ד אל-כרום זכתה השבוע בגביע המדינה בכדורסל כיסאות גלגלים של ליגה לאומית א' והיא מתמודדת עדיין בליגה ומועמדת בולטת להעפיל לליגת העל. משחק הגמר שהתקיים, במג'ד אל-כרום, הסתיים בניצחון על אורן ספיבק רמת גן בתוצאה 60:69.

זהו תואר שני למג'ד אל-כרום, שהפכה בעונה שעברה לקבוצה הראשונה מהמגזר הערבי שזוכה בגביע הליגה בכדורסל בכיסאות גלגלים, אז בלאומית ב'. האולם במג'ד אל-כרום היה צר מלהכיל את כל האוהדים שהגיעו למשחק. לטובת אלו שלא הצליחו להיכנס לאולם, הוקרן המשחק על מסך גדול מחוץ לאולם.

מג'ד אל כרום. יחצ,
מועדון מג'ד אל כרום/יחצ

מועדון הכדורסל במג'ד אל כרום הוא הצעיר בארץ והראשון במגזר הערבי. הוא נוסד על ידי שחקני הקבוצה יוסוף מנעא, מהרן חמדאן, מחמוד חמדאן וערן לויטה שמתפקד כמאמן שחקן. במועדון משחקים גברים ונשים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים ויהודים. כבר בעונתו הראשונה, זכתה הקבוצה באליפות ובגביע לאומית ב'.

את העונה בליגה לאומית א' הקבוצה סיימה במקום הראשון וביום ראשון יתקיים משחק הגומלין בחצי גמר הפלייאוף, מול קבוצת ספיבק ערבה ר"ג (לספיבק ר"ג יש שלוש קבוצות בליגה). מג'ד אל כרום ניצחה במשחק בראשון ב-37 הפרש ולא נראה שר"ג תוכל למנוע ממנה עלייה לגמר, שיתקיים ב-8 ביוני מול קבוצת ספיבק אלון ר"ג.

בין השחקנים בולטת ביכולתה מרי סילברמן בת ה-24, אשר נבחרה למצטיינת בגמר הגביע. סילברמן נמצאת בחופשת מולדת, מהלימודים באוניברסיטת אלבמה בארה"ב, שם היא מככבת בקבוצת הכדורסל בכיסאות גלגלים של האוניברסיטה, שמשחקת באליפות המכללות

לצד השמחה על הזכייה בגביע ועל ההזמנה שהגיע מדובאי, בקבוצה עדיין לא ברור אם הנסיעה לאמירויות תצא לפועל, שכן עלות הנסיעה אמורה להסתכם ביותר מ-50 אלף שקלים, תקציב שאינו בנמצא בקופת המועדון, אבל השחקנים מקווים שיימצאו התורמים אשר יסייעו לקבוצה לצאת לדובאי ולייצג שם את ישראל בטורניר.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully