וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה הסמיך את אביו לסגור לו חוזה אימון מול אלונה ברקת

26.5.2022 / 6:54

המאמן שהוביל את הפועל באר שבע לזכייה בגביע, ימריא הלילה לחופשה בת שבועיים. אביו, שטיפל לו בעניינים לאורך הקריירה, ייפגש עם הבעלים כדי לסכם. חלוץ העבר רוצה להשאיר את שכטר. גם אספרייה עשוי להישאר אם יתגמש כספית

חגיגות הגביע של הפועל באר שבע/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: אביעד בלילי

אליניב ברדה ימריא הלילה (בין חמישי לשישי) לחופשה בת שבועיים בתאילנד עם אשתו וארבעת ילדיו, כשהוא מפקיד בידי אביו חיים את המגעים מול אלונה ברקת לחתימה על חוזה אימון בקבוצה. מבחינת אוהדי הפועל באר שבע ושחקני הקבוצה עדיין אי אפשר לומר שהעניין גמור ושברדה יאמן את הפועל באר שבע גם בעונה הבאה, אבל מי שאימן בחודשים האחרונים ולקח עם הקבוצה שלשום בלילה את גביע המדינה, כבר מוכן להמשיך בתפקיד והכדור יעבור כעת למישור המשא ומתן מול ברקת שהביעה רצון עז לראות אותו ממשיך על הקווים לצד מאור מליקסון, שיהיה שם בכל מקרה. בסביבתו של ברדה העריכו אמש במהלך חגיגות הזכייה בגביע המדינה כי אם ברקת תיתן לו את מה שאביו יבקש, חלוץ העבר יהיה מאמן הקבוצה בעונה הבאה ואף מעבר לכך.

אלונה ברקת עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
אביו ינהל את המו"מ מולה. ברדה וברקת/ברני ארדוב

אם במקרה לא יגיעו הצדדים להבנות וברדה לא יהיה המאמן, הוא יתופקד כמנהל מקצועי כפי שהיה עד שברקת קראה לו לדגל ומינתה אותו במקום רוני לוי. ברדה זכה אמש בחגיגות לאהבה יוצאת דופן מאוהדי הקבוצה והוא הדמות הכי אהודה בקרבם.

ברדה מעוניין שאיתי שכטר ימשיך לעונה נוספת. להפועל באר שבע יש אופציה להארכת החוזה מול החלוץ הוותיק וברדה רוצה אותו. מי שעשוי להישאר בחוזה שונה ממה שכתוב באופציה שלו הוא דנילו אספרייה. האופציה די גבוהה מבחינת הפועל באר שבע ואם הקולומביאני יסכים להתפשר, האדומים עשויים להשאיר אותו. לעומתו ניקיטה רוקאביציה והלדר לופס לא ימשיכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully