וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד חסין עזב את הפועל חיפה וצפוי להתמנות למאמן עירוני נס ציונה

25.5.2022 / 22:17

אחרי שלוש שנים וחצי ברוממה, המאמן צפוי לעבור לתחנה החמישית שלו בליגת העל ויחליף את ליאור ליובין שסיים את דרכו במועדון בתום עונה אחת בלבד. ליובין עצמו מועמד להחליף את חסין, כמו גם שרון דרוקר, רמי הדר ודן שמיר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.5/ספורט1

הפועל חיפה הודיעה הערב (רביעי) על פרידה ממאמן הקבוצה, אלעד חסין, שעוזב אחרי שלוש שנים וחצי וצפוי להתמנות למאמן עירוני נס ציונה. המאמן נפגש היום עם יו"ר הכתומים יניב מזרחי ששקל מספר מועמדים לתפקיד, והצדדים קרובים לסיכום. במקביל בהפועל חיפה צפויים ללכת לכיוון חדש ולמנות מאמן אחר, כשבין המועמדים נמצאים ליאור ליובין, דן שמיר, רמי הדר ושרון דרוקר.

מאמן הפועל חיפה אלעד חסין. אודי ציטיאט
יוצא לדרך חדשה. חסין/אודי ציטיאט

הפועל חיפה הודתה לחסין: "נפרדים מסמל, לב אדום ואיש יקר וחשוב, שהוביל את המסע שלנו לפלייאוף העליון ולאירופה. אלעד הגיע אלינו לפני שלוש עונות וחצי, כשהיינו בתחתית הליגה הלאומית ורחוקים מעליית ליגה. מייד הבנו שמדובר בחיבור מדויק, ואנחנו התאהבנו באלעד והרגשנו כאילו הוא נולד אצלנו".

"הערב הודיע לנו אלעד כי הוא בוחר לצאת לדרך חדשה ואנחנו מכבדים את החלטתו ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך ובטוחים כי עוד נשוב לשתף פעולה בעתיד. אנחנו רוצים להודות מכאן לאלעד חסין על השנים הנהדרות ביחד. על ניצחונות גדולים בדרבי, על חוויה אירופית ועל הדרך שהובלת את המועדון. אתה חלק בלתי נפרד ממשפחת הפועל חיפה בכדורסל, ותמיד תהיה כזה".

עוד בוואלה!

ז'יז'יץ' בסגל מכבי תל אביב לסדרה מול בני הרצליה, ריינולדס בחוץ

לכתבה המלאה
ליאור ליובין מאמן עירוני נס ציונה. אודי ציטיאט
חילופי קבוצות עם חסין? ליובין/אודי ציטיאט

חסין העלה את הפועל חיפה מהליגה הלאומית ובשנתיים איתה בליגת העל הגיע פעמיים לפלייאוף אך נעצר ברבע הגמר. לפני כן אימן את מכבי חיפה בליגת העל, הפועל חולון במשך שנתיים ומכבי קרית גת. הוא שימש כעוזר מאמן במספר מועדונים והקיץ ידריך את נבחרת הנוער של ישראל באליפות אירופה.

בנס ציונה החליטו לא לחדש את ההתקשרות עם ליאור ליובין בתום העונה לאחר שהקבוצה פספסה את הפלייאוף. לכתומים יש שני שחקנים חתומים עם חוזים מובטחים לעונה הבאה - גולן גוט וליאור קררה, כשאם טל דן יחליט לא לפרוש ממשחק, הוא ימשיך גם כן בקבוצה. לקבוצה הסכם עם אפשרויות יציאה גם עם הסנטר טים סוארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully