וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנזק מחריף: בני סכנין נקנסה ב-200 אלף שקל על ידי הטוטו

25.5.2022 / 13:54

בעקבות ביטול המשחק נגד מכבי חיפה, גם המועצה להסדר ההימורים בספורט הענישה בחומרה כתוצאה מהפרת ההסכם מול מנהלת הליגה. סך הקנסות עד כה: 550 אלף שקל

זיקוקים של אוהדי מכבי חיפה/שלמה וייס

בני סכנין הולכת ומסתבכת. אחרי שנקנסה ב-250 אלף שקל על ידי מנהלת הליגה, בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ספגה קנס נוסף בסך 100 אלף שקל לצד הפסד טכני למכבי חיפה והורדת נקודות על תנאי וכל זאת בעקבות פארסת הסדרנים שהובילה לביטול המשחק, כעת גם המועצה להסדר ההימורים בספורט הודיעה על קנס בגובה 200 אלף שקל בעקבות הפרת ההסכם.

ראשי בני סכנין בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. שלמה וייס, מערכת וואלה!
קנסות בלמעלה מחצי מיליון שקל, ויש תביעות נוספות בדרך. ראשי סכנין בבית הדין/מערכת וואלה!, שלמה וייס

על פי הודעת "הטוטו" למנהלת הליגה, "ביטול המשחק האמור מהווה הפרה להסכם שנחתם בין המועצה להסדר ההימורים לספורט מנהלת ליגות הכדורגל וההתאחדות. לאור הפגיעה והנזק הכספי והתדמיתי שנגרמו למועצה בגין ביטול המשחק, החליטה המועצה כי סכום ההפחתה יעמוד במקרה זה על 200 אלף שקל".

ההסכם הוא אמנם בין המועצה להסדר ההימורים בספורט לבין המנהלת ומכאן שהקנס מושת בעצם על מנהלת הליגה, אלא שזו תעביר אותו לבני סכנין ולמעשה תקזז 450 אלף שקל מהכספים שמגיעים למועדון. מדובר כבר בסך קנסות בגובה 550 אלף שקל, כאשר ישנן תביעות נוספות בדרך נגד המועדון וביניהן גם תביעה ייצוגית שהגישו אוהדי מכבי חיפה בגובה 8 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully