וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקיץ', אנטטוקומפו ודונצ'יץ' בחמישיית העונה ב-NBA, לברון שיפר את שיאו

שלושת האירופאים הבולטים נבחרו לחמישייה הראשונה, אמביד נותר בחוץ, גם טייטום ובוקר נבחרו ויוכלו לשדרג את חוזיהם. יאניס היחידי שנבחר פה אחד

תקציר מהפלייאוף בטורקיה: פנרבח'צה - דרושאפקה 69:94/ספורט1

ניקולה יוקיץ', יאניס אנטטוקומפו ולוקה דונצ'יץ', שלושת האירופאים הבולטים ב-NBA, זכו הלילה (בין שלישי לרביעי) להערכה רשמית כשנכנסו לחמישיית העונה של הליגה. לצד השלושה נבחרו גם ג'ייסון טייטום ודווין בוקר, שניהם בפעם הראשונה. זאת הפעם הראשונה מאז 1954/55 שבה חמשת השחקנים בחמישיית העונה הם שחקנים בני 27 ומטה.

יוקיץ', ה-MVP של הליגה כזכור, נבחר כסנטר של הקבוצה הראשונה, והקדים את ג'ואל אמביד. סנטר פילדלפיה, שקיווה לזכות בתואר ה-MVP, בסופו של דבר נכנס רק לחמישייה השנייה של העונה. שני השחקנים גם עמדו לבחירה כפורוורדים, והיו חלק מהבוחרים שהציבו אותם זה לצד זה, אך בסוף אמביד נותר בחוץ.

ניקולה יוקיץ', דנבר נאגטס, מול יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. Stacy Revere, GettyImages
הכי טובים שיש. יאניס ויוקיץ'/GettyImages, Stacy Revere
לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מודה לקהל בקליבלנד. רויטרס
עונה כושלת קבוצתית, מרשימה באופן אישי. לברון/רויטרס

מי שזכה בהכי הרבה קולות הוא אנטטוקומפו, היחידי שקיבל את כל 100 הבחירות. דונצ'יץ' נכנס בפעם השלישית לחמישיית העונה לפני גיל 24, השלישי בלבד בתולדות הליגה שעושה זאת. טייטום הוא השחקן הראשון של בוסטון שנכלל בחמישייה מאז קווין גארנט ב-2007/08.

החמישייה השנייה כוללת את אמביד לצד סטפן קרי, ג'ה מוראנט, דוראנט ודמאר דרוזן.

החמישייה השלישית: כריס פול, טריי יאנג, לברון ג'יימס, פסקל סיאקם וקרל אנתוני טאונס. עבור לברון זאת פעם 18 שהוא בבחירות העונה, ושיפר את שיא כל הזמנים (18 פעמים), לפני קרים עבדול ג'באר, קובי בריאנט וטים דאנקן (15 כל אחד).

בעקבות הבחירה בהם - בוקר וטאונס יוכלו לחתום על חוזים חדשים, שיעניקו להם שכר של 211 מיליון דולר לארבע שנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully