וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלה ליגה בפעם השלישית? נדב זילברשטיין מונה למאמן מכבי ראשון לציון

24.5.2022 / 15:42

אחרי שהעלה פעמיים את עירוני נס ציונה מהליגה הלאומית, המאמן ינסה לשחזר את ההישג עם היורדת הטרייה: "נעשה הכל כדי לבנות קבוצה אטרקטיבית, מחוייבת ומלוכדת שתחזיר את הגאווה לעיר"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 24.5/ספורט1

מכבי ראשון לציון ירדה לליגה הלאומית אחרי 34 שנה, והיום (שלישי) היא החלה בהכנות לקראת קמפיין החזרה עם מינוי מאמן חדש - נדב זילברשטיין. המאמן, שהדריך בעבר את עירוני נס ציונה בשתי קדנציות שונות והעלה אותה פעמיים מהליגה הלאומית לליגה הבכירה, יקווה לעשות זאת בפעם השלישית בקריירה, הפעם במועדון בו אימן במחלקות הנוער.

נדב זילברשטיין, מאמן מכבי ראשון לציון. מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
מחפש עליית ליגה שלישית בקריירה. זילברשטיין/אתר רשמי, מכבי ראשון לציון

נדב זילברשטיין אמר לאחר המינוי: "אני שמח ונרגש לחזור למכבי ראשון לציון, הבית בו גדלתי, ואני רוצה להודות ליו"ר המועדון יוסי מולדבסקי ולהנהלה על האמון. בפנינו עומדת מטרה חשובה והיא להחזיר את המועדון לליגת העל. נעשה הכל כדי לבנות קבוצה אטרקטיבית, מחוייבת ומלוכדת, כזו שיחד עם דחיפת הקהל המסור של הקבוצה תחזיר את הגאווה לעיר".

יו"ר המועדון, יוסי מולדבסקי: "אנחנו שמחים על חזרתו של נדב למערכת הכתומה. נדב מביא עמו ניסיון רב שנים בליגות הבכירות, לרבות שתי העפלות לליגת העל. בנוסף אימן במחלקת הנוער של המועדון במשך שנים והוביל בין היתר את קבוצת הנוער-על לשתי אליפויות המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully