וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי פוקס בשער מכבי חיפה, אנסה ומיכה פותחים בהפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 19:58

כהן אמור היה לפתוח, אך לאחר פרסום ההרכב הוצא מהסגל. רודריגס, ג'אבר ודוניו בהרכב הירוקים ואילו על הספסל נותרו אלפונס, אבו פאני וצ'יבוטה. ברדה עולה במערך של שלושה בלמים ועם שלושה זרים, אלחמיד, אספרייה, חטואל ורוקאביציה מחוץ ל-11

אוהדי הפועל באר שבע, מכבי חיפה לפני גמר גביע המדינה/צילום: אושרית לוי, עריכת וידאו: עמית שמחה

השביעי של מכבי חיפה, הוא השלישי של הפועל באר שבע? גמר גביע המדינה מתקרב (20:30) ובשתי הקבוצות התרגשות רבה. אנחנו כאן ללוות את ההתרחשויות עד שריקת הפתיחה באצטדיון טדי.

19:45: לאחר פרסום ההרכבים הודיעה מכבי חיפה כי ג'וש כהן לא כשיר למרות הכל ובמקומו יעמוד בשער רועי פוקס, ששיחק גם בניצחון 0:4 על מכבי נתניה.

19:20: הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, אור דדיה, איאד אבו עביד, איתן טיבי, מיגל ויטור, הלדר לופס, מריאנו באריירו, דוד קלטינס, דור מיכה, רמזי ספורי, יוג'ין אנסה.

אליניב ברדה עולה בהרכב עם שלושה זרים, בלי ניקיטה רוקאביציה, דנילו אספרייה או רותם חטואל. חאתם אלחמיד שהיה בספק נכלל בסגל, אך יושב על הספסל, בעוד אנדרה מרטינס הפצוע מחוץ לסגל.

ג'וש כהן שוער מכבי חיפה. לירון מולדובן
הכאב הכריע אותו. ג'וש כהן/לירון מולדובן

19:15: הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, חוסה רודריגס, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, עלי מוחמד, מחמוד ג'אבר, צ'ארון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, גודסוויי דוניו.

המשמעות היא כמובן שהשוער נמצא כשיר וישוב לעמוד בין הקורות, רודריגס הועדף על פני אלפונס כמגן. על הספסל נותר אבו פאני שלא חש בטוב בימים האחרונים.

צפו באוהדי הפועל באר שבע בקניון מלחה

אוהדי הפועל באר שבע בקניון מלחה לפני גמר גביע המדינה/מאיר אבן חיים

18:25: דוברות משטרת ירושלים הודיעה כי אותרו 10 חשודים תושבי חיפה ובאר שבע, זאת לאחר שבחיפוש שנערך נתפסו ברשותם אמצעי פירוטכניקה רבים. בנוסף, נעצר חשוד בעקבות קטטה שהתפתחה במקום.

17:20: שוערה של מכבי חיפה, ג'וש כהן, יערוך בדיקה סופית לפני המשחק על מנת להחליט אם הוא יכול לפתוח בין הקורות. בעקבות ההיעדרות של דין דוד , גודסוואי דוניו יקבל את המפתחות בהרכב כאשר מחמוד ג'אבר ימשיך לקבל קרדיט. מיקאל אלפונס יירד לספסל ובמקומו יפתח חוסה רודריגס, גם עלי מוחמד ב-11. (שלמה וייס)

אוהדי מכבי חיפה בשוק מחנה יהודה

אוהדי מכבי חיפה לפני גמר גביע המדינה/סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים
אוהדי הפועל באר שבע בשוק מחנה יהודה. מאיר אבן חיים,
שוק מחנה יהודה מלא באלפי אוהדים/מאיר אבן חיים

16:30 - ארבע שעות לשריקת הפתיחה, האוהדים הירוקים מחיפה והאדומים מבאר שבע השתלטו לחלוטין על הבירה וייצרו אווירה יוצאת דופן בשוק מחנה יהודה.

15:32 - אלפי אוהדים כבר נמצאים בירושלים לקראת המשחק והם חוגגים ושרים ברחובות.

אוהדי מכבי חיפה בשוק מחנה יהודה בירושלים לפני גמר הגביע. מאיר אבן חיים,
ההתרגשות לקראת גמר הגביע ניכרת בירושלים/מאיר אבן חיים

13:55 - המשטרה עצרה שלושה תושבי באר שבע כשברשותם נתפסו אמצעי פירוטכניקה. דוברות משטרת ירושלים הודיעה שהשלושה עוכבו והועברו לחקירה בתחנת לב הבירה.

12:07 - אוהדים של שתי הקבוצות החלו להגיע לירושלים בשעות הבוקר המאוחרות. אוהדי חיפה החליטו להגיע לבושים בלבן למשחק הערב כמחווה לקבוצה שזכתה בגביע בשנות ה-60. ארגוני האוהדים הוציאו קריאה להגיע בלבן ולייצר "קיר לבן" באצטדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully