וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: טשואמני בחר בריאל מדריד, מזראווי חתם בבאיירן

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 19:09

קשר מונאקו העדיף את הבלאנקוס על פני ליברפול, מגן אייאקס חתם אצל הבווארים עד 2026. מאמן חדש למונס דאבור בהופנהיים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 24.5/ספורט1

העברות

* וולפסבורג אישרה: ניקו קובאץ' מונה לתפקיד המאמן, חתם על חוזה עד 2025.

* באיירן מינכן הודיעה רשמית על החתמתו של נוסאייר מזראווי, המגן הימני המרוקאי, 24, שמגיע מאייאקס בהעברה חופשית. המגן שחתם עד 2026: "רוצה לזכות בתארים גדולים".

* הופנהיים הודיעה על החתמתו של אנדרה ברייטנרייטר למאמנה. מאמן שאלקה, האנובר ופאדרבורן לשעבר חתם עד 2024 ויחליף את סבסטיאן הנס, שסיים את תפקידו בתום העונה.

באיירן מינכן מציגה את שחקן הרכש החדש שלה, נוסאייר מרזאווי. באיירן מינכן, אתר רשמי
באיירן מינכן מציגה את שחקן הרכש החדש שלה, נוסאייר מרזאווי/אתר רשמי, באיירן מינכן

שמועות

* דיווח בצרפת: קשרה של מונאקו ונבחרת צרפת, אורליאן טשואמני, החליט לעבור לריאל מדריד בקיץ הקרוב. הקשר בן ה-22 סיכם גם אצל הבלאנקוס וגם אצל ליברפול שהתחרתה על שירותיו, אך לבסוף הוא בחר בהצעה הספרדית ויגיע תמורת כ-80 מיליון יורו בחוזה לחמש שנים.

* "אל מונדו דפורטיבו": ברצלונה ויתרה על עוסמאן דמבלה, שעדיין לא מסכים לחתום על חוזה חדש. גורם במועדון אמר לאתר הקטלאני: "95 אחוז שהוא יעזוב".

* באיירן מינכן מאיצה את המגעים עם אייאקס בנוגע לקשר המבטיח ריאן חראפנברך והשיחות בין כל הצדדים מוגדרות כ"טובות". ההולנדי בן ה-20 צפוי לעבור לאלופת גרמניה תמורת כ-30 מיליון יורו.

* לעומת חראפנברך, בגרמניה מדווחים שבאיירן נוטה כרגע לא להגיש הצעה על בלם מונאקו גיז'רמו מריפאן. המאמן יוליאן נאגלסמן מאוד מעריך את היכולת של הצ'יליאני בן ה-28, אבל לא משוכנע בנוגע ליכולת שלו להנהיג את החלק האחורי. מריפאן נמצא גם ברשימות של אינטר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה עם ניימאר. רויטרס
ייישארו ביחד?/רויטרס

* מה יהיה בפריז סן ז'רמן? הקבוצה לא מרוצה מהתפקוד של ניימאר - מקצועית, חברתית ותדמיתית - ולכן מוכנה לשחרר אותו והחליטה להוריד מהדרישה עליו. כמו כן הקבוצה ביקשה שיפחית בנסיעות לברזיל. עוד מדווח כי כרגע העזיבה של מאוריסיו פוצ'טינו היא כבר לא ודאית, והמאמן הארגנטינאי עשוי להרוויח מ"מערכת היחסים המצוינת" שיש לו עם אמבפה. דיווח נוסף טוען שפ.ס.ז' מעוניינת בקשר ברצלונה פרנקי דה יונג, שעל פי דיווחים גם על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד ומאמנו לשעבר אריק טן האח. כזכור, בימים האחרונים דווח שפ.ס.ז' רוצה גם לצרף את דמבלה, שיעזוב את בארסה.

* "ספורט" הקטלאני מדווח כי "ראפיניה לקח צעד קדימה, והודיע לראשי לידס יונייטד: אני רוצה לעבור לברצלונה". בבארסה מקווים שלידס תשחרר אותו, כשהמקצוענות שלו והמחויבות למועדון יעמדו לזכותו.

* אחרי שגם ארסנל הביעה בו עניין, מגנה השמאלי של חטאפה, מתיאס אוליברה, התייצב לבדיקות רפואיות לקראת חתימה בנאפולי.

ראחים סטרלינג, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יעזוב את מנצ'סטר סיטי? סטרלינג/רויטרס

* דיווח ב"טלגרף": אם תצליח למכור שחקני התקפה כמו טימו ורנר, חכים זייש או כריסטיאן פוליסיץ', צ'לסי תשקול לפעול כדי לצרף את ראחים סטרלינג, שמסיים חוזה במנצ'סטר סיטי בשנה הבאה וטרם החליט אם להישאר.

* עוד ב"טלגרף" צוין כי לצ'לסי יש רשימה של שמונה שחקנים בהם היא מעוניינת כדי לחזק את חוליית ההגנה המתחדשת שלה. ז'ול קונדה מסביליה ויושקו גברדיול מר.ב. לייפציג מובילים את הרשימה שבה נמצאים גם פאו טורס מוויאריאל וחוסה חימנס מאתלטיקו מדריד.

* קשרה של לידס ונבחרת אנגליה, קלווין פיליפס, נמצא בראש רשימת המועמדים של מנצ'סטר סיטי לרשת את פרננדיניו שעזב.

פאולו דיבאלה, שחקן יובנטוס. ALBERTO PIZZOLI, GettyImages
טוטי קורא. דיבאלה/GettyImages, ALBERTO PIZZOLI

* פרנצ'סקו טוטי מצהיר: "אנסה לשכנע את פאולו דיבאלה לחתום ברומא. אני מוכן לתת לו את מספר 10 שלי". מאז שטוטי פרש ב-2017, אף שחקן ברומא לא לבש מספר 10.

* לפי "מארקה", גארת' בייל שמסיים חוזה בריאל מדריד, הציע את עצמו ליריבה העירונית אתלטיקו, אבל זו השיבה לו בשלילה.

* דיווח באיטליה: יובנטוס מנסה לקדם את המגעים לרכישת פיליפ קוסטיץ' מאיינטרכט פרנקפורט. ההערכות הן שהזוכה הטרייה בליגה האירופית תדרוש כ-15 מיליון יורו.

* אברטון פועלת כדי לצרף את ג'יימס טארקובסקי, שסיים חוזה בברנלי שנשרה לצ'מפיונשיפ. גם אסטון וילה מעוניינת בבלם האנגלי.

* בטורקיה מספרים שהמגעים בין פנרבחצ'ה לאתלטיקו מדריד בנוגע למיגל קרספו, תקועים. הטורקים רכשו את הקשר הפורטוגלי-צרפתי תמורת 1.5 מיליון יורו מאשטוריל לפני שנה. אתלטיקו מוכנה לשלם עליו כעת קצת יותר מ-15 מיליון ומקווה להגיע לעמק השווה עם פנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully