וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרטה ברלין ניצחה 0:2 בהמבורג והבטיחה הישארות בבונדסליגה

אחרי שהפסידה בביתה 1:0 במשחק הראשון, הקבוצה מהבירה הפכה את התוצאה בגומלין משחקי המבחן בזכות נגיחה של בויאטה (4) וכדור חופשי נפלא של פלאטנהרדט (63)

תקציר פלייאוף הבונדסליגה: המבורג - הרטה ברלין 2:0/ספורט1

הרטה ברלין חתמה הערב (שני) עונה מסויטת מבחינתה עם תחושת הקלה גדולה. אחרי שהפסידה 1:0 להמבורג במשחק הראשון של המבחנים, היום היא הבטיחה הישארות לעונה נוספת בבונדסליגה עם 0:2 גדול בחוץ שמחק את ההפסד הביתי בשבוע שעבר וקבע 1:2 בסיכום שני המפגשים. המבורג, שמשחקת כבר ארבע עונות בליגת המשנה מאז הירידה ההיסטורית, פספסה הזדמנות נוספת לחזור ותיעדר מהבמה המרכזית גם בשנה הבאה.

דדריק בויאטה, בלם הרטה ברלין. Martin Rose, GettyImages
דדריק בויאטה, בלם הרטה ברלין/GettyImages, Martin Rose

פליקס מגאת, שנקרא לדגל בחודש מרץ כדי להציל את הרטה מירידה ראשונה אחרי תשע שנים, הצליח לקלקל את החגיגה של הקבוצה במדיה הפך לאגדה כשחקן כאשר הבלם דדריק בויאטה נגח לרשת את שער היתרון של האורחת כבר בדקה הרביעית.

בדקה ה-63, מרווין פלאטנהרדט סיפק ביצוע מרהיב ששווה הישארות לעונה נוספת בבונדסליגה. לזכות הרטה נפסקה בעיטה חופשית מזווית ממנה בדרך כלל מגביהים לרחבה, אך המגן השמאלי שלח כדור נפלא לפינה הרחוקה של החיבורים והשלים את המהפך בסיכום שני המשחקים. להמבורג נותרה עוד יותר מחצי שעה כדי לכפות שוויון, אך גם אחרי שלוקא טוזאר השאיר את האורחת בעשרה שחקנים בתוספת הזמן היא לא הצליחה לאזן וסיימה את העונה בתחושת פספוס עצומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully