וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשדוד השלימה זכייה בטרבל אחרי 30:31 דרמטי על רמת השרון

ניבו לוי הבקיע כשנותרו 10 שניות לסיום, קבע 1:3 בסדרה והעניק לקבוצה את תואר האליפות בכדוריד לענת 2021/22 אחרי שהיא כבר הניפה את גביע המדינה וגביע ווינר-שופטים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 23.5/ספורט1

הפועל אשדוד השלימה הערב (שני) זכייה בטרבל של הכדוריד הישראלי. האדומים סגרו את סדרת גמר הפלייאוף נגד א.ס. רמת השרון עם 30:31, שקבע 1:3 בסדרה והבטיח להם את הזכייה בטרבל.

זהו תואר האליפות השני שאשדוד זוכה, שלוש שנים אחרי שהושג הראשון וההיסטורי, ובכך הקבוצה מהדרום סיימה עונה מושלמת מבחינתה עם טרבל של תארים - לאחר הנפות גביע המדינה (גם כן מול רמת השרון) וגביע ווינר-שופטים.

הפועל אשדוד אלופת ישראל בכדוריד 2021/22. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
טרבל היסטורי להפועל אשדוד/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

האורחת מרמת השרון עוד ירדה להפסקה ביתרון 14:11, אך המחצית השנייה נפתחה במומנטום אדיר של אשדוד, עם עצירות של קוסאנוביץ, חטיפה ושערים של שחר לוין וניבו לוי השווה ל-15:15. רמה"ש אמנם שבה ליתרון, אבל המהפך הושלם אחרי 45 דקות בהתמודדות ואז גם מילאן פאבלוביץ ספג אדום, רמה"ש איבדה כדורים ובאביץ' כבש שניים ברצף והעלה ל-19:22. המקומיים שמרו על היתרון כמעט עד הסיום, אבל יוסי אפו חטף והשווה 42 שניות לסיום. אשדוד יצאה להתקפה אחרונה, וניבו לוי כבש את שער הניצחון - 30:31 - עשר שניות לסיום.

ממש כמו בסדרת חצי הגמר מול מכבי ראשון לציון, אשדוד נחלצה מהפסד במשחק הראשון ורשמה שלושה ניצחונות רצופים - דבר שקרה לה גם במסע האליפות הקודם, בו נחלצה מהפסדים במשחק הראשון בחצי הגמר ובגמר מול הפועל ראשל"צ ומכבי ראשל"צ, בהתאמה. כידוע הייתה הייתה סדרת גמר ראשונה בהיסטורה בלי נציגה מראשון לציון. רמת השרון עשתה בעונה הזו היסטוריה כשהעפילה לראשונה בתולדותיה לגמר הגביע ולגמר הפלייאוף, אבל לא הצליחה לקטוף את התארים למרות שסיימה את העונה הסדירה ואת הבית העליון במקום הראשון.

ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי בירך: "גאים בהפועל אשדוד שעשתה היום היסטוריה וזכתה בפעם הראשונה בתואר הכפול בענף הכדוריד: אליפות המדינה וגביע המדינה. זה לא היה פשוט, אבל הנחישות של השחקנים בראשות המאמן אנדריאה ווקוייביץ' הביאה הישג היסטורי לאשדוד שהופכת לעיר הכדוריד של ישראל! יצאנו לדרך, לפני שנים לא רבות, עם החזון ארוך הטווח של עופר קושמרו יו"ר הקבוצה ומר-כדוריד מימיה הראשונים של אשדוד, ותמיכה נלהבת של העיריה, והפכנו את החזון למציאות, עם תוצאות מדהימות שמסבות גאווה גדולה לכולנו, ברמה המקומית והארצית. אשדוד היא עיר של ספורט בכל הענפים, והיא תמשיך להיות כזו בזכות צוות מאמנים נהדרים, שחקנים עם נשמה וקהל אוהדים ואוהדות שמלווים את הקבוצות לכל מקום. ברכות חמות ליו"ר עופר קושמרו, לחברי ההנהלה המסורים, למאמן ולצוות השחקנים הנהדר, ולאוהדי הקבוצה הנאמנים. אתם אלופים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully