וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן ולרנקה במוקדמות ליגת האלופות, קאמבק גדול לדסה עם ויטסה

67 דקות לקשר ב-0:1 על אפולון לימסול שסידר סגנות והופעה היסטורית במפעל המרכזי. 119 דקות למגן ב-0:3 בהארכה על אוטרכט

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 22.5/ספורט1

עומרי אלטמן הצליח להשיג יחד עם א.א.ק לרנקה את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות, לאחר שקבוצתו ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את אפולון לימסול במשחק חוץ במחזור האחרון של הפלייאוף העליון ותפסה את המקום השני שמעניק כרטיס לסיבוב המוקדמות השני. אפואל ניקוסיה הייתה הסגנית ערב המחזור, אבל היא הפסידה 3:1 לפאפוס וירדה למקום השלישי עם כרטיס לקונפרנס ליג. אלטמן, לו חוזה לשנתיים נוספות בלרנקה, פתח והוחלף בדקה ה-67, אחרי שגוסטבו כבר כבש את שער הניצחון (50).

* אלי דסה היה שותף לקאמבק מרשים של ויטסה, שאחרי ההפסד 3:1 לאוטרכט במשחק הראשון בחצי גמר פלייאוף העלייה לקונפרנס ליג, ניצחה 0:2 בבית וכפתה הארכה, במהלכה השיגה את השער השלישי ועלתה לגמר. אלקמאר ניצחה 0:2 את הירנביין ותהיה היריבה שלה בקרב על הכרטיס למפעל השלישי של אופ"א. המגן הישראלי הוחלף בדקה ה-119.

שחקן א.א.ק לרנקה עומרי אלטמן. הטוויטר של עומרי אלטמן, אתר רשמי
ישחק בליגת האלופות? עומרי אלטמן/אתר רשמי, הטוויטר של עומרי אלטמן

* ליאור רפאלוב שיחק 17 דקות כמחליף ב-1:1 של אנדרלכט מול האקסית שלו קלאב ברוז', שהבטיחה את אליפות בלגיה בשבוע שעבר. אנדרלכט סיימה במקום השלישי ותשחק במוקדמות הקונפרנס ליג.

* ביברס נאתכו הפצוע נעדר מהסגל של פרטיזן בלגרד, שניצחה 0:2 את רדניצ'קי ניש במחזור הסיום בליגה הסרבית ונאלצה להסתפק בסגנות למרות השגת 98 נקודות. הכוכב האדום בלגרד ניצחה במקביל 1:3 את ווז'דובאץ וזכתה באליפות חמישית ברציפות עם לא פחות מ-100 נקודות.

* רותם קלר ישב על הספסל של דיושג'ור בניצחון הביתי 1:2 על בודאפוקי בליגה השנייה בהונגריה. קבוצתו סיימה את העונה במקום השלישי ולא הצליחה לעלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully