וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט מדליה: יואב עומר סיים את אליפות אירופה בגלישת רוח במקום הרביעי

22.5.2022 / 17:28

זינוק חלש מנע מהגולש להדביק את הפער הדרוש, והוא יישאר עם המחמאות. דניאלה פלג זכתה במדליית הזהב בתחרות עד גיל 21, שרון קנטור במדליית הארד

גולש ה-IQ פויל הישראלי יואב עומר סיים היום (ראשון) את אליפות אירופה בגלישת רוח במקום הרביעי. עומר התחיל את שיוטי המדליות ברבע הגמר עם שיוט מצוין וניצחון, שהעלה אותו לחצי הגמר, שם התחרה מול נציגים מאיטליה, צרפת ובריטניה. על מנת להעפיל לגמר ולהבטיח מדליה היה חייב עומר לסיים באחד משני המקומות הראשונים, אך זינוק חלש שלו מיקם אותו שלישי לאורך כל המרוץ, הפרש שלא נסגר עד הסיום.

לאחר סיום התחרות אמר עומר: "הייתה תחרות טובה. רבע הגמר היה מעולה אבל הזינוק באיחור בחצי גרם לי לרדוף אחרי המובילים לאורך כל הדרך. הצגתי השבוע יכולת טובה והייתי יציב יחסית. בסך הכל אני מרוצה".

המאמן גל פרידמן: "יואב עשה תחרות מעולה. ידעתי שהוא מגיע לתחרות ברמה גבוהה, אבל לא הייתי יכול לדעת איך בדיוק זה הסתיים. במהלך התחרות הוא הצליח להתעלות ברגע האמת ולנצח מתחרים שעל הנייר יותר מהירים ממנו. הכיוון מעולה וברגע שהוא יעלה מסה הוא יוכל לאיים על מדליה בכל תחרות".

גולש הרוח יואב עומר עם מאמנו גל פרידמן. איגוד השייט, אתר רשמי
"יוכל לאיים על מדליה בכל תחרות". יואב עומר עם מאמנו גל פרידמן/אתר רשמי, איגוד השייט

אצל הנשים, אכזבה לדניאלה פלג ושחר טיבי, שפסלו שתיהן בזינוק מוקדם ברבע הגמר וסיימו את התחרות. שחר צוברי, מאמן נבחרת הנשים: "תחרות מטרה ראשונה השנה, תחרות מוצלחת בסך הכל, עם שתי נשים בגמר. אמנם הייתה לנו תחרות לא יציבה, אבל אני משוכנע שהספורטאיות למדו הרבה ובתור הנבחרת הפקנו המון לקחים. בעוד 4 חודשים אליפות העולם והמטרה ברורה."

הישג נרשם בנשים עם פודיום ישראלי כפול בקטגוריית U21 (עד גיל 21), כאשר דניאלה פלג זוכה במדליית הזהב ושרון קנטור בארד.

באיגוד השייט מביעים שביעות רצון מתוצאות האליפות: "באנו לאליפות עם שתי נבחרות גדולות, צוות אימון ומעטפת מקצועית" אומר שי בובר, יו"ר איגוד השייט. "הנבחרות מציגות התקדמות משמעותית לאורך הקמפיין, גם בגברים וגם בנשים, ואנחנו מעודדים ומסתכלים קדימה לתחרויות הבאות. אני מודה לספורטאים והספורטאיות שלנו שנתנו הכל כדי להביא הישג. זה היה קרוב ובפעם הבאה נחזור גם עם מדליות בבוגרים".

תוצאות שאר הנבחרת:

גברים: תום ראובני (12), תומר ורדימון (23), באז בל (65), דניאל בסיק תשתש (72), עידו פומרנץ (77), רוי הילל (79), אופק אלימלך (92), יואב כהן (120).

נשים: דניאלה פלג ושחר טיבי (7), שרון קנטור (20), שחר רשף (21), מאיה מוריס (28), נעמה גזית (33), קטי ספיצ'קוב (41), ניב רובינסון (53), נוי דריהן (56).

מקום 6 למתן רודיטי

* מתן רודיטי, סיים במקום השישי במשחה ל- 10 קילומטרים בסבב אליפות אירופה במים פתוחים. התחרות הייתה בסרדיניה וזמנו של רודיטי - שעה, חמישים דקות ו-25 שניות. בחמשת המקומות הראשונים סיימו 5 שחיינים איטלקיים.

  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully