וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה קרוב לקבל החלטה. אופיר חיים מוזכר כאופציה להפועל באר שבע

22.5.2022 / 8:08

בבירת הנגב מתכוננים לגמר הגביע (אלחמיד ורוקאביציה יפתחו?) ועסוקים בהחלטה של המאמן הזמני. מחמאות למרמנטיני אחרי סכנין

תקציר: הפועל באר שבע - בני סכנין 1:3/ספורט1

שביעות רצון בהפועל באר שבע אחרי הניצחון אמש (שבת, 1:3) על בני סכנין שסיים את הליגה בטעם טוב עם שלוש נקודות והמקום השני. הניצחון הנאה אמש גם הכניס אנרגיות טובות לקראת הדבר החשוב ביותר שנשאר לעונה הזו והוא גמר גביע המדינה. עוד לפני המשחק אתמול הראש היה כבר בגמר נגד מכבי חיפה ביום שלישי וההחלטות המקצועיות של אליניב ברדה אתמול, הן באשר להרכב ובמיוחד באשר לחילופים, נבעו מהמבט לעבר מה שמחכה לקבוצה מחרתיים.

כבר מחר תצא הקבוצה לבית מלון בירושלים כהכנה למשחק. מריאנו באריירו שהיה מורחק בשני המשחקים האחרונים, יחזור להרכב ויתכן שחאתם עבד אלחמיד יהיה כשיר לפתוח. התלבטות קיימת בנוגע לניקיטה רוקאביציה שיחזור מהרחקה, אבל לא ברור אם ברדה יפתח איתו מאחר שהוא אינו מרשים במפגשים מול מכבי חיפה.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
השאלה המרכזית. ברדה/דני מרון

העניין המרכזי שיעסיק בימים הקרובים את הפועל באר שבע מעבר לגביע המדינה הוא עתידו של ברדה. קרוב לוודאי שהמאמן הזמני יחליט לחזור לעמדת המנהל המקצועי, אבל אמש הוא הודה שמדובר בהחלטה שמאוד קשה לו לקבל. "עוד משחק אחד וכולם יידעו מה אני מחליט. ההחלטה לא קשורה לגמר הגביע ואני לא יודע מה היא. אני קרוב להחליט. זה תלוי בהרבה דברים. מבריאותי, דרך משפחתי. יש כל כך הרבה דברים שאני צריך לשקול. אבל אני קרוב לקבל החלטה על עתידי".

אם ברדה לא ימשיך כמאמן ויעמוד בלחצים של אלונה ברקת שרוצה לראות אותו על הקווים, יהיה אופיר חיים אחד המועמדים המובילים לאמן את הקבוצה כשברדה ישמש כמנהל מקצועי.

ברדה התייחס אמש בתום המשחק לגוסטבו מרמנטיני שנתן אתמול משחק טוב ואמר: "גוסטבו שחקן-שחקן. לא ניצלנו 50 אחוז ממנו. הוא סבל מחוסר מזל בהגעה לפה עם הבדיקות הרפואיות שהוא נאלץ לעשות. ואז הוא גם נפצע. הוא שחקן כדורגל יוצא מן הכלל".

בהפועל באר שבע ינסו היום להריץ את אנדה מרטינס באימון. עד כה לא הצליח הקשר הפורטוגלי להתאמן והוא בספק גדול למשחק מחרתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully