וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן: "הקבוצה הזו עשתה היסטוריה", לאסו: "היינו צריכים לבצע עבירה"

מאמן אנאדולו אפס חגג את הזכייה ביורוליג והחמיא לטיבור פלייס: "משחק מושלם, עונה מושלמת". מאמן ריאל הודה בטעות

אנאדולו אפס ניצחה אתמול (שבת) 57:58 את ריאל מדריד וזכתה בפעם השנייה ברציפות ביורוליג. הבלאנקוס לא ביצעו עבירה במהלך האחרון, שבסופו שיין לארקין החטיא זריקה חופשית ואז נוצר בלגן עם הריבאונד והמשחק נגמר. בנוסף פורסם אתמול כי אלופת היורוליג מעוניינת בכוכב צסק"א מוסקבה וויל קלייברן, שכבר סיכם שם לשתי עונות.

ארגין עתמאן אמר אחרי המשחק: "צר לי על ריאל מדריד, היה לה משחק נהדר, אבל ידענו איך להתמודד עם המשחק, במיוחד בדקות האחרונות כי יש לי בקבוצה כוכבים שיודעים איך לשחק במצבים האלה. במשחקי גמר האסטרטגיה ההתקפית לא עובדת בהרבה מקרים, אבל שחקנים נהדרים מוצאים פתרונות". המאמן הטורקי התייחס למלחמה באוקראינה ואמר: "אני הייתי הראשון שדיבר על זה ומישהו חתך את המילים שלי בטלוויזיה. זה בלתי מתקבל על הדעת מה שקורה באוקראינה. אני חי בטורקיה וכולנו כועסים כשאנחנו רואים שילדים ואנשים מבוגרים וחפים מפשע נהרגו, פשוט נעלמו. לא ייאמן שזה קורה ב-2022".

עתמאן פרגן לטיבור פלייס, שנבחר למצטיין בגמר עם 19 נקודות (8 מ-10 מהשדה), 7 ריבאונדים ו-2 חסימות: "משחק מושלם, עונה מושלמת. הוא גם הביא אותנו לפיינל פור הזה עם משחק נהדר מול מילאנו באיסטנבול. אנחנו מאמינים בו והוא שחקן חשוב מאוד בשיטה שלנו כי יש לו קליעה נהדרת מחצי מרחק, לשלוש, הוא ריבאונדר". עתמאן הוסיף ואמר: "זה מצב אמוציונלי עכשיו. בשלוש או ארבע השנים האחרונות שינינו מעט מאוד דברים. בסוף העונה נשקול את הדברים ונקבל החלטות. הקבוצה הזו עשתה היסטוריה בשביל המועדון, המדינה והכדורסל האירופי. אין לי מושג מה יקרה בקיץ".

ארגין עתמאן מאמן אנאדולו אפס. רויטרס
מאושר. עתמאן/רויטרס

הטורקי נשאל לגבי וסילייה מיציץ', שנבחר למצטיין של הפיינל פור, ואמר: "הוא רק בן 27, יש לו עוד זמן בקריירה ואני מאמין שהוא ישפר את המאזן שלו. יש לו אופי נהדר, הוא רכז וסוג של פורוורד. הוא התפתח מאוד בארבע העונות האחרונות. היו לו עליות וירידות במהלך העונה, אבל ברגע האמת הוא שיחק נהדר. הוא יכול לשחק הגנה, לקלוע זריקות קשות, יש לו חדירה נהדרת. מה אפשר עוד לבקש מרכז".

על עצמו אמר המאמן: "נחמד להיות אאוטסיידר. אני אאוטסיידר כי אני מגיע מטורקיה. אף מאמן מטורקיה לא השיג תוצאות כאלה לפני כן. אני נהנה מהעבודה הזו, אני אדם שונה. אני אוהב לאמן, אוהב מסיבות עיתונאים, ראיונות. לפעמים אני נהנה להתלונן ליורוליג ונהנה מהעונשים שלהם".

טיבור פלייס שחקן אנאדולו אפס. רויטרס
תצוגת שיא. טיבור פלייס/רויטרס

וסילי מיציץ' אמר: "מה שיש לי במשותף עם ניקולה יוקיץ' זה ששנינו הופכים את סרביה לגאה. הוא אדם מיוחד. הוא הופך מדינה קטנה למוכרת ומפורסמת ומייצג אותנו. אני תומך בהישגים שלו וגאה. זה הישג גדול בשבילנו. אני לא רוצה להישמע מיוחד או חכם, אבל זה הישג מיוחד בשבילנו. תודה רבה לכל האוהדים בטורקיה ואלה שהגיעו לתמוך בנו, אני מקווה שהסבנו להם גאווה". על היכולת שלו ברגעי מפתח אמר הסרבי: "אני לא חושב יותר מדי, אני מנסה לקרוא את המהלך והרגע. עתמאן מבין מה זה אומר".

מאמן ריאל פאבלו לאסו אמר: "קודם כל, ברכות לאנאדולו אפס על הניצחון. זו הייתה עונה ארוכה לכולנו ואני גאה מאוד בשחקנים על כך שהם נשארו ביחד עד הרגע האחרון. זה רגע עצוב בשביל כולנו, היינו קרובים מאוד, אבל זה חלק מהחיים וחלק מהכדורסל". על העובדה שקבוצתו לא ביצעה עבירה במהלך האחרון אמר המאמן: "היינו בפיגור נקודה והיה קשה להחליט. זה נכון שאחרי הפסד ברור שהיינו צריכים לעשות עבירה. אבל חשבתי שעם פער של שלוש שניות יכולנו להתגונן ואז להשיג את הפוזשן האחרון. לא הצלחנו להשיג את הריבאונד ולא יצאנו להתקפה. אנאדולו שיחקה בצורה חכמה מאוד בהתקפה. אם אתם שואלים אותי עכשיו אז ברור שהיינו צריכים לעשות עבירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully