וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של קרסטאיץ': "מכבי תל אביב עדיין לא הודיעה כלום למלאדן"

21.5.2022 / 23:04

אחרי ה-0:2 בדרבי על הפועל תל אביב, הוסיף המאמן: "עכשיו אני מחכה לכמה ימים בחוף. נראה מה יחליטו במועדון"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2:0/ספורט1

אחרי שהבינה כי לא תוכל לזכות באליפות, מכבי תל אביב סימנה שתי מטרות - לנצח במשחקי הדרבי ולסיים במקום השני. הצהובים ראו את הפועל באר שבע מסיימים לפניהם בקרב על הסגנות, אך את המפגשים נגד הפועל תל אביב היא צלחה ללא קושי. אחרי ה-0:5 הענק במפגש הקודם בפלייאוף העליון, מכבי תל אביב נעלה הערב (שבת) את העונה בליגת העל עם 0:2 על הפועל תל אביב.

מלאדן קרסטאיץ', מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
משחקו האחרון? קרסטאיץ'/אריאל שלום

עדיין לא יצאה הודעה רשמית בנוגע לסוגיית המאמן לקראת העונה הבאה, אך יש סיכוי לא מבוטל שעבור מלאדן קרסטאיץ', הדרבי התל אביבי היה המשחק האחרון על הקווים של הצהובים. עם סיום המשחק, הסרבי ניגש להודות לקהל של מכבי תל אביב, במה שהיה נראה כמו פרידה, אך על פי סוכנו, גם הוא עדיין לא יודע מה יעלה בגורלו.

"מכבי תל אביב לא הודיעה עדיין דבר למלאדן", אמר סוכנו של קרסטאיץ'", "תהיה פגישה והוא ישמע מה הוחלט. האם יש לו סיכוי להמשיך? למה לא? הוא עשה עבודה טובה וקידם הרבה שחקנים. אם ייתנו לו להכין את הקבוצה לעונה נוספת, הוא ייקח אליפות".

מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ' אמר אחרי המשחק: "אנחנו לא מרוצים מהמקום השלישי, אבל אל תשכחו מה היה המצב כשהגענו, הוא היה גרוע בטבלה ומצאנו קבוצה במצב רע מאוד. רק מאמן משוגע ייקח סיכון כזה ואני רוצה לברך את הצוות שלי על העונה הזו. מכבי זה מועדון גדול ויכולנו לראות את זה. מה יהיה היעד הבא שלי? חמישה ימים על החוף בתל אביב".

לגבי עתידו הוסיף: "אני לא יודע אם זה המשחק האחרון שלי פה. הדבר הכי חשוב הוא שהוכחנו שאנחנו ברמה גבוהה ונראה מה יחליטו במועדון. אני לא יודע אם אאמן במועדון אחר בישראל, אני צריך לחכות להחלטה של מכבי תל אביב ואז נראה".

אבי ריקן: "זה לא סוד שאנחנו רוצים תארים והעונה לא זכינו בתואר. מרגש לסיים עוד עונה ובמיוחד עם ניצחון בדרבי, אבל אני לא שוכח את מה שפספסנו".

עוד בוואלה!

מהספסל באהבה: פריצה וריקן המחליפים סידרו 0:2 למכבי ת"א בדרבי

לכתבה המלאה

האם מלאדן קרסטאיץ' צריך להמשיך במכבי תל אביב?

כן
לא
10453 משתתפים

מכבי תל אביב תחל את דרכה באירופה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, כאשר המשחקים ייערכו ב-21 וב-28 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully