וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "מקווה שבתור מנהל מקצועי הייתי נותן לי כמאמן את ההזדמנות"

מאמן באר שבע סיכם עונה לאחר ה-1:3 על בני סכנין שהבטיח את המקום השני והתייחס גם להמשך: "אחליט על עתידי אחרי גמר הגביע". אבו יונס לא מרפה מהכעס על המנהלת ולא פוסל שסילבס ימשיך

שביעות רצון בהפועל באר שבע לאחר הניצחון 1:3 הערב (שבת) על בני סכנין, שלושה ימים לפני המפגש בגמר הגביע עם האלופה מכבי חיפה. השחקנים של אליניב ברדה פתחו בסערה והוליכו 0:2 כעבור 18 דקות משערים של איאד אבו עביד (10, פנדל) וגוסטבו מרמנטיני (18). רועי שוקרנו החזיר את האורחת למשחק (21), אך רותם חטואל סגר עניין בתוספת הזמן והבטיח לדרומיים את המקום השני, בעוד סכנין סיימה שישית.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה אמר בסיום: "ידענו לפני המשחק שאנחנו צריכים לנצח כדי לסיים במקום השני. לשמחתי הצלחנו לנצח, אבל המשחק היה פחות טוב. אחרי פחות מ-20 דקות הולכנו 0:2 וזו פריביליגה. לצערי היה לנו נוח מידי והיכולת שלנו ירדה, במחצית השנייה עשינו כמה שינויים שעזרו להבטיח את הניצחון. זה לא פשוט לשחק לפני גמר הגביע, אבל השחקנים שמרו על רמת הריכוז. היו דברים שהלכו לנו פחות טוב, אבל בסוף ניצחנו".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
"יש לי עוד הרבה מה ללמוד". ברדה/דני מרון

על עונה הבאה: "המועד הולך ומתקרב, נותרו לנו שלושה ימים לגמר. אחרי זה נחליט. אני קרוב לקבל החלטה אבל עדיין לא החלטתי. יש לי המון התלבטויות לפה ולשם. הקהל זה הגורם המרכזי מבחינתי בכך שהפועל באר שבע חזרה לקדמת הבמה. אני חושב שיש לי עוד הרבה מה ללמוד. מקווה שבתור מנהל מקצועי הייתי נותן לאליניב ברדה המאמן הזדמנות".

מיגל ויטור סיכם עונה בליגה והתייחס לקראת גמר הגביע מול מכבי חיפה: "זו היתה עונה טובה מאוד. היינו בראש הטבלה בחלקים רבים מהעונה, וירדנו למקום השני. זה מאכזב שלא לקחנו אליפות בסיום העונה, אבל בסופו של דבר עשינו עונה טובה מאוד ועדיין נותר לנו הסיכוי לסיום מתוק עם זכייה בגביע. אני חושב שהסיכוי בגמר הוא 50:50 לכל צד. לדעתי יהיה משחק מאוד שקול וקרב גדול בין שתי הקבוצות. עכשיו שזה אפשרי אני אשמח לשחק בנבחרת ישראל".

חיים סילבס מאמן בני סכנין. דני מרון
סילבס/דני מרון

מאמן בני סכנין חיים סילבס: "באנו עם קו הגנה מאוד מאולתר וחטפנו בדקות הראשונות שני שערים. אחר כך זה התאזן איכשהו, מבחינת היכולת ועמידה הגנתית. אני חושב ששיחקנו נהדר בהתקפה אבל החלק המסיים שלנו לא היה טוב. אני חושב שזו הבעיה שלנו במשך כל העונה. אני גאה בשחקנים, גם על המשחק היום וגם לאור השבוע הקשה שעברנו. היה סגל חסר מאוד וכל תוצאה הייתה יכולה להיות הגיונית פה. אולי הפסדנו, אבל אני מרגיש שהייתה לנו עונה נהדרת ומגיע לכולם - לשקחנים, לצוות ולהנהלה על העונה הזו".

סילבס המשיך: "אמרתי לשחקנים בסיום המשחק שאני גאה בהם. נלחמנו כתף לצד כתף לאורך כל הדרך והיו לא מעט קשיים. השבוע האחרון היה סוער, אבל סכנין עשתה עונה נהדרת וכל הכבוד. אני לא פגוע מכך שלא האריכו לי את החוזה בסכנין, העונה הזו טובה לרזומה שלי. לא יודע איפה אהיה בעונה הבאה".

גיא מלמד: "יש תחושת החמצה בעיקר בגלל הסוף לאור העובדה שהגורל שלנו לא הוכרע על כר הדשא. אבל אני מסתכל על כל העונה - אני חשוב שנבנה כאן בסיס טוב ואני רוצה לתת את הקרדיט לשרון (מימר) שבנה את הקבוצה ולחיים סילבס". על אי חידוש החוזה לסילבס: "אני עדיין לא בטוח שהוא לא ממשיך. אני מאוד אוהב את חיים ומקווה שהוא ימשיך. כל עוד לא אמרו "לא" רשמית אז אני חושב שזה לא סופי. אם הוא באמת לא ימשיך אני מקווה שיביאו את המאמן הנכון ביותר לסכנין".

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס: "אני חושב שהעונה עשינו עונה מצוינת אבל סיימנו אותה בטעם רע. לפי דעתי התוצאות לא התקבלו על כר הדשא, ומישהו למעשה סידר את הטבלה. היום לא היו לנו הרבה שחקנים, ולמעשה באנו בלי מטרה. אבל אם היינו משחקים בשבוע שעבר היינו באים בשיא ואפשר היה לעשות משהו. עכשיו נצטרך לחשוב על העונה הבאה". על אי חידוש החוזה עם חיים סילבס: "עדיין לא דיברנו עם אף אחד. עכשיו הסתיימה העונה, נדבר עם כולם. סילבס מאמן מצוין, עשה עונה נהדרת והוא אחד האופציות לעונה הבאה".

יו"ר סכנין תקף את המנהלת זכר לאירועי ביטול המשחק מול מכבי חיפה: "מה הטעם במנהלת? למה בכלל צריך אותם אם הם לא עומדים לצד הקבוצות בזמן שצריך אותם? חבל שקרה שבמקום לעזור ראשי המנהלת רצו מאולפן לאולפן כדי לבקר את סכנין. הודענו ועשינו טלפונים לגבי בעיות האבטחה, אבל הם העדיפו לאיים ולשלוח מכתבים. אם המנהלת הייתה מעורבת בזמן, המשחק היה יכול להיות משוחק. במגרשים אחרים לא מדקדקים כמו שמדקדקים עם סכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully