וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה בליגת העל לנוער: מ.ס. אשדוד זכתה באליפות ראשונה

21.5.2022 / 19:08

קבוצת הנוער הדרומית השלימה עונה נפלאה עם 3:4 על הפועל תל אביב במחזור הסיום. המאמן אלי לוי: "עשינו אליפות בסטייל". בית"ר הפסידה ותשחק במבחנים

היסטוריה בליגת העל לנוער: מ.ס. אשדוד זכתה הערב (שבת) באליפות הראשונה בתולדותיה, לאחר ששמרה על הפסגה עם 3:4 על הפועל תל אביב במחזור הסיום. מכבי פתח תקוה, שפיגרה בנקודה אחרי המוליכה ערב המחזור וקיוותה לשחזר את האליפות היחידה שלה מ-2019 (גם אז בעונת ירידה של הבוגרת), הפסידה במקביל 1:0 להפועל רמת גן.

שחקני מ.ס. אשדוד נוער חוגגים אליפות. שאול גרינפלד, מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
אליפות ראויה. שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים/אתר רשמי, שאול גרינפלד, מ.ס. אשדוד

הפתיחה לא בישרה טובות מבחינת אשדוד, שנכנעה לשער של שגיא גניס כבר בדקה השנייה ומצאה עצמה בפיגור מוקדם. אלא ששחקניו של אלי לוי לא הפסידו ב-11 המחזורים האחרונים ולא התכוונו לתת לרצף הזה להיעצר. נועם מוצ'ה בישל בדקה ה-24 למיכאל בן עמי, בנו של שחקן העבר אייל בן עמי, שאחרי שש דקות הכין לאדיר לוי שדאג למהפך. המארחת עוד יצרה דרמה עם שוויון של יהלי לביא בדקה ה-44, אבל בן עמי השלים צמד בדקה ה-55 אחרי טעויות בהגנה וגם פנדל משווה של ליעד רמות בדקה ה-62 לא הלחיץ את האשדודים שהבטיחו ניצחון עם שער נוסף של אדיר לוי והחלו בחגיגות. שנה אחרי הגביע הרביעי, יש לקבוצה הדרומית אליפות ראשונה.

המאמן אלי לוי אמר בסיום: "עשינו אליפות בסטייל. לא דאגתי לרגע מהמשחק. ידעתי שאם נקבל 3 ניתן 4 וננצח. זו אליפות של שחקנים".

הקפטן שקד חכמון: "ידענו שאנחנו באים לקחת אליפות עם ניצחון ולעשות היסטוריה עבור המועדון שלנו".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון: "ברכות לקבוצת הנוער של מועדון ספורט אשדוד על הזכייה ההיסטורית בתואר האליפות. השקעה גדולה של הבעלים ג'קי בן זקן לאורך שנים רבות במחלקות הילדים והנוער, הניהול המקצועי בראשות פרדי דוד, מאמן מבטיח בדמות אלי לוי שזה עתה סיים את קורס הפרו וכמובן שחקנים כשרוניים ומחויבים הולידו רגע בלתי נשכח בעונה משופעת בכדורגל נפלא של הקבוצה. מחמאות גם למכבי פ"ת על מאבק עיקש על כל תואר והעמדת מחלקת נוער מפוארת. העתיד של הכדורגל הישראלי מחייב את כולנו להמשיך להשקיע בפיתוח השחקנים הצעירים, שיהפכו בקרוב לכוכבים הגדולים של המחר".

שחקני הפועל חדרה נוער חוגגים הישארות. שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים הישארות/שלומי גבאי

במקביל מכבי פתח תקוה ספגה מרגלי אביתר ביטון, לא הצליחה לחזור ונותרה במקום השני בעקבות ההפסד 1:0 להפועל רמת גן.

בתחתית, הפועל כפר סבא הצטרפה לבני יהודה, סקציה נס ציונה ועירוני נשר כארבע היורדות. בית"ר ירושלים הפסידה בקרב תחתית להפועל באר שבע, ראתה גם את בני סכנין והפועל חדרה חולפות על פניה ונפלה למקום ה-14 שמוביל למשחק מבחן מול יריבה מהלאומית.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully