וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שון וייסמן כבש צמד חשוב לוויאדוליד, שעדיין בתמונת העלייה

וייסמן חגג ב-1:2 על איביזה, קבוצתו תוכל להעפיל אוטומטית, ההכרעה במחזור האחרון. תאי בריבו כבש, וסייע לוולפסברגר להשיג מקום באירופה. פרץ הוחלף בדקה ה-38. פיזה של יונתן כהן עלתה לגמר הפלייאוף

תקציר: טורינו - רומא 3:0/ספורט1

תאי בריבו ואליאל פרץ פתחו הערב (שבת) בהרכב וולפסברגר, שניצחה 1:2 את ראפיד וינה במחזור הסיום באוסטריה וסיימה על חשבונה במקום הרביעי. המנצחת פיגרה 1:0 החל מהדקה ה-35, כאשר שלוש דקות לאחר מכן אליאל פרץ הוחלף. בריבו לעומת זאת, כבש את שער השוויון בדקה ה-74, כאשר מחליפו של פרץ גריו ויזינגר בישל דקה לאחר מכן לאדיס יאסיץ' את השער השני, ו-וולפסברגר הפכה.

מבחינת בריבו, מדובר בשער 11 העוונה בליגה האוסטרית, מה שסייע לקבוצתו לסיים כאמור במקום הרביעי המוליך לקונפרנס ליג בעונה הבאה.

* סינטאיהו סלליך סיים את העונה בליגת המשנה בטורקיה עם הפסד. הקשר הישראלי פתח במדי גנצ'לרבירלי ולא הצליח לסייע לחבריו להימנע מהפסד 4:2 ביתי בידי אומרנייספור. סלליך השלים 83 דקות לפני שהוחלף ולמעשה סיים את העונה. המנצחת סיימה את העונה במקום הראשון והבטיחה את עלייתה לליגה הבכירה בטורקיה, בעוד סלליך וחבריו סיימו במקום ה-13. הישראלי מחזיק בחוזה לעוד עונה, אבל לא ברור האם ימשיך.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Quality Sport Images, GettyImages
שון וייסמן שחקן ויאדוליד/GettyImages, Quality Sport Images

* שון וייסמן כבש היום צמד במדי ריאל ויאדוליד, שגברה 1:2 על איביזה. החלוץ הישראלי פתח את היום המוצלח שלו כבר בדקה הראשונה עם נגיעה מדויקת מכדור חופשי, הכפיל בדקה ה-61 עם דחיקה מקרוב, ובסך הכל הגיע ל-19 שערי ליגה העונה. ויאדוליד מדורגת במקום השלישי, 2 נקודות מאלמריה ואייבר, כשנותר מחזור אחד לסיום, והיא נשארת בתמונת העלייה האוטומטית. ההכרעה במחזור האחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן וולפסברגר תאי בריבו. Severin Aichbauer, GettyImages
סיים את העונה עם 11 שערים. בריבו/GettyImages, Severin Aichbauer

* יונתן כהן נותר על הספסל של פיזה, שניצחה 0:1 את בנבנטו בגומלין חצי גמר הפלייאוף והעפילה לגמר, שם היא ממתינה למנצחת בין מונצה לברשיה לקרב על הכרטיס לסרייה A. בנבנטו ניצחה 0:1 במשחק הראשון, אבל במצב של שוויון היתרון ניתן לזו שדורגה גבוה יותר בליגה, וזו פיזה שסיימה שלישית.

* דור חוגי שיחק 12 דקות בהפסדה של ויסלה קרקוב 1:0 בבית לוורטה פוזנן במחזור הסיום בליגה הפולנית. ויסלה ירדה רשמית בשבוע שעברה ונפרדה מהליגה הבכירה אחרי 26 שנים.

* עוד בפולין: ז'וסואה בישל פעמיים, אחד לתומאש פקהארט שלפני כן גם בישל בעצמו, ולגיה ורשה הביסה 0:3 את קרקוביה. ג'ואל אבו חנא לא נכלל בסגל.

* אסף צור ישב על הספסל של אנורתוזיס פמגוסטה, שהובסה 3:0 בבית על ידי אריס לימסול ואיבדה לה את המקום הרביעי בקפריסין ואת הכרטיס לקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully