וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכבר היה על סף מוות: ריק פלייר חוזר לזירה בגיל 73

המתאבק האגדי רוצה תיקון ("לא סבלתי את הקרבות האחרונים שלי") ויעשה קאמבק ב-31 ביולי: "אהיה ב-80-85 אחוז יכולת"

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

ריק פלייר, מתאבק ה-WWE האגדי שכונה "נייצ'ר בוי" (נער הטבע), לוקח את הכינוי צעד אחד רחוק מדי ומתכוון לעשות קאמבק לקרב אחד אחרון בקריירה - בגיל 73!

המתאבק ריק פלייר. Mark Dadswell, GettyImages
נלחם בחוקי הטבע. ריק פלייר/GettyImages, Mark Dadswell

פלייר הכריז לפני חמישה ימים, בדיוק שלוש שנים אחרי שאושפז בטיפול נמרץ בפעם האחרונה (ב-2017 נאבק על חייו בגלל בעיות לב ועוד ב-1975 שרד התרסקות מטוס) על כוונתו לחזור לזירה ולהשתתף ב-31 ביולי באירוע ההיאבקות של ג'ים קרוקט בנאשוויל, טנסי. פלייר התאמן במכון ההיאבקות של ג'ון סינה, לדבריו חזר לכושר ואמש (שישי) אישר: "אני לא סובל מכאבים. אני יודע שיש לי בעיות בריאות, אבל שאלתי 40 רופאים שונים והחלטתי שאקשיב רק לאחד - לאו דווקא זה שייתן לי את התשובה הנכונה, אלא זה שארגיש איתו הכי בנוח".

עוד בוואלה!

מתאבק ה-WWE האגדי הודיע: "הסרטן חזר, אני מבועת"

לכתבה המלאה

פלייר טען כי קיבל את האישור הרפואי לחזור והסביר מדוע הוא עושה את זה, 11 שנים אחרי הקרב הקודם שלו, מול סטינג. "לא יכולתי לסבול את הקרבות האחרונים שהיו לי, שנאתי את השנה האחרונה שלי כמתאבק. אני חייב תיקון", אמר. "אני זקוק למישהו שיעורר בי מוטיבציה. ומה שעושה לי טוב זה לעשות משהו שאני אוהב, וזה היאבקות. אולי לא אהיה ב-100 אחוז כמו פעם, אבל בטח 80-85 אחוז".

את הקריירה המקצוענית שלו החל פלייר ב-1970. חמש שנים לאחר מכן, כאמור, עבר התרסקות מטוס שממנה יצא עם פגיעת גב קשה. הוא חזר להיאבק אחרי שנה ונאלץ לשנות את סגנונו בעקבות הבעיה הגופנית. ב-1991 הופיע לראשונה ב-WWF וזכה גם באליפות העולם אחרי ניצחון ברויאל ראמבל. שנתיים לאחר מכן חזר ל-WCE וב-2001 עבר ל-WWE. סך הכול היה אלוף העולם 22 פעמים (16 ב-WWF ועוד 6 ב-WCW) ונבחר להיכל התהילה ב-2008.

  • עוד באותו נושא:
  • ריק פלייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully