וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובה לצלחת: מ.ס. אשדוד תרשום הישג היסטורי?

21.5.2022 / 9:50

22 שנים לאחר האיחוד, קבוצת הנוער קרובה לאליפות. אף שבעבר היו לה כוכבים נוצצים יותר, דווקא החבורה המגובשת של אלי לוי אמורה לזכות היום לראשונה

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 1:0/ספורט1

התרגשות רבה במ.ס. אשדוד לקראת מחזור הסיום של ליגת העל לנוער אחר הצהריים (שבת), בסיומו קבוצת הנוער של המועדון עשויה לזכות באליפות לראשונה בתולדותיה. 22 שנה לאחר הקמת מ.ס. אשדוד, ניצבת הקבוצה של אלי לוי במקום הראשון עם 72 נקודות כשהיא מקדימה בנקודה את מכבי פתח תקוה. לאשדוד מצפה היום משחק חוץ בשעה 17:15 מול הפועל תל אביב, כאשר במקביל תשחק מכבי פתח תקוה בחוץ מול הפועל רמת גן.

באשדוד יחסרו היום שני שחקני ההגנה, מאור ישילירמק שנמצא עם נבחרת הנערים באליפות אירופה הנערכת בארץ, וסהר רביבו שהורחק במחזור הקודם. הקבוצה נשענת על שקד חכמון, אדיר לוי, נועם מוצ'ה, מיכאל בן עמי, הזר מרטין אטמנגה והשוער יאב אריכא.

אלי לוי עוזר מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
קרוב להישג היסטורי. אלי לוי/לירון מולדובן

במשך שנים ארוכות משקיעים במ.ס. אשדוד במחלקת הנוער והיו מהראשונים שהתמקצעו בכל הקשור לפיתוח האקדמיה. אולם למרות דורות של שחקני נוער נוצצים, מעולם לא הצליחו הקבוצות לזכות באליפות, מה שהקבוצה המאומנת על ידי אלי לוי קרובה לעשות. לוי עלה עם קבוצת הנוער לליגת העל לפני שלוש שנים והמשיך להדריך אותה מאז. בשלב זה הוא מתוכנן להמשיך איתה גם בעונה הבאה, אלא אם רן בן שמעון יעזוב את הקבוצה הבוגרת - ובמקרה כזה הוא יחליף אותו. כך או כך, אחרי שבן שמעון יעזוב, מתכוון ג'קי בן זקן לתת ללוי את המושכות בקבוצה הבוגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully