וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "מסר לכל הכדורסל הישראלי, מספיק עם שמונה זרים"

20.5.2022 / 17:04

אחרי שעלה עם עירוני קרית אתא מהלאומית, אמר המאמן המאושר: "הכי סמלי שקורן ז'ורנו קלע את הסלים המכריעים". לקראת העונה הבאה: "יש לנו גב תקציבי טוב, נבנה קבוצה טובה לליגת העל"

13 שנים אחרי הפעם הקודמת שהייתה בליגת העל, חזרה היום (שישי) עירוני קרית אתא לליגת העל כשגברה 61:65 במשחק השלישי בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית על עירוני רמת גן והשלימה ניצחון 0:3 בסדרה.

עירוני קרית אתא חוגגת העפלה לליגת העל בכדורסל. לירון מולדובן
קרית אתא חוזרת לליגה הבכירה אחרי 13 שנה/לירון מולדובן

הקבוצה של שרון אברהמי שיחקה לאורך רוב שלבי הפלייאוף עם זר אחד בלבד, אמין סטיבנס, לאחר שהזר השני שלה, קני פנדרברק, גמר את העונה, הצליחה להדיח מועמדת אחר מועמדת לעלייה והיא תשחק בעונה הבאה בליגת העל. בקרית אתא בונים על תקציב גבוה מתקציב המינימום ומאמינים שאולם "רמז" בעיר, שמכיל אלף מושבים, יאושר למשחק. שרון אברהמי ימשיך כמאמן הקבוצה, גור לביא יחזור להפועל חיפה ממנה הושאל, אך שאר השחקנים הישראלים צפויים לקבל הצעה להמשיך עם הקבוצה בליגת העל, כמו גם אמין סטיבנס.

"הכי מרגש בעולם, אנחנו לא עם התקציב בין השישה הגדולים בליגה", אמר המאמן שרון אברהמי שעולה בפעם השנייה עם קרית אתא מהלאומית, "קבוצה מרגשת, קבוצה של ישראלים, לשם צריך ללכת הכדורסל הישראלי. זה הכי סמלי בעולם שקורן ז'ורנו ליגה קלע את הסלים המכריעים. אני אישית הייתי בליגת העל עם הפועל תל אביב, הכי כיף לחזור לשם עם מועדון שהוא כמו מועדון הבית שלי, יש לנו גב תקציבי טוב נעשה עונה טובה".

עירוני קרית אתא חוגגת העפלה לליגת העל בכדורסל עם המאמן שרון אברהמי. לירון מולדובן
"כיף לחזור לליגת העל עם מועדון שהוא כמו מועדון הבית שלי". אברהמי/לירון מולדובן

אברהמי דיבר על הריצה של הקבוצה שלו: "הפסדנו את המשחק בפלייאוף ומאז 9 מ-10, את רמת השרון, נהריה ורמת גן, קבוצות מדהימות. זו ההרגשה הכי טובה שיש. זה מסר לכל הכדורסל הישראלי, מספיק עם השישה שבעה שמונה זרים. רואים את זה עם גלבוע/גליל שניצחו עם שלושה זרים, אילת ואחרות. הקהל צמא לשחקנים ישראלים כמו קורן ז'ורנו וגיל בני, תנו להם את הבמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully