וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למפארד והאוהדים חגגו את הדרמה: "יצרנו יום מיוחד בהיסטוריה של אברטון"

אחרי מהפך נהדר מ-2:0 ל-2:3 שהבטיח הישארות, אוהדי אברטון פרצו לדשא וחגגו עם השחקנים, למפארד הנרגש הודה: "הרגשתי שזה יום מיוחד". צפו ברגעי הטירוף, כולל איבוד העשתונות של פטריק ויירה

תקציר: אברטון - קריסטל פאלאס 2:3/ספורט1

אברטון הבטיחה אתמול (חמישי) הישארות עונה נוספת בפרמיירליג בזכות ניצחון דרמטי 2:3 על קריסטל פאלאס, אחרי שכבר פיגרה 2:0 וחששה שתיאבק נגד הירידה עד הרגע האחרון של המחזור האחרון. בזכות הניצחון אברטון יכולה לנשום לרווחה, והיורדת השלישית (שתצטרף לווטפורד ונוריץ') תהיה או לידס או ברנלי. ברנלי במצב טוב יותר, וצריכה במחזור האחרון להשיג תוצאה טובה יותר משל לידס כדי להישאר. הקבוצה מלנקשייר תארח את ניוקאסל, בעוד שחקניו של ג'סי מארץ' ישחקו בחוץ מול ברנטפורד.

אוהדי אברטון חוגגים את ההישארות באצטדיון גודיסון פארק. רויטרס
אוהדי אברטון חוגגים את ההישארות באצטדיון גודיסון פארק/רויטרס
מאמן אברטון פרנק למפארד חוגג את ההישארות של קבוצתו בפרמיירליג. רויטרס
מאמן אברטון פרנק למפארד חוגג את ההישארות של קבוצתו בפרמיירליג/רויטרס

אוהדי אברטון כל כך התרגשו משער הניצחון, עד שלא יכלו לעצור את עצמם ופרצו למגרש - על אף שהשער היה בדקה ה-85 בלבד. כמובן שהמשחק היה בסכנה, כולל חשש להפסד טכני למארחת בגודיסון פארק, אבל בסופו של דבר האוהדים חזרו ליציע, המשחק חודש, וכמובן שעם שריקת הסום וההבטחה הרשמית של ההישארות הם שוב פרצו - והפעם חגגו על הדשא דקות ארוכות. במהלך הפריצה למגרש, תועד מאמן פאלאס פטריק ויירה ברגע של מבוכה, כשהוא תוקף את אחד האוהדים ובועט בו.

רגע המבוכה של ויירה

פרנק למפארד, שמונה באמצע העונה, הצליח להבטיח את ההישארות של אברטון, שתשחק עונה 69 ברציםות בליגה הבכירה, כשרק ארסנל מחזיקה ברצף ארוך יותר (97).

"ידענו שחייבים לנצח היום, כי במחזור האחרון אנחנו בחוץ מול ארסנל, וידענו שזה יהיה קשה", אמר למפארד בסיום, "אז ברגע שכבשנו את השער הראשון, השחקנים הרגישו את הקהל, הרגשנו את הערב הזה, הרגשנו שזה היה יום מיוחד. בשער הראשון קיבלנו אמונה, והאוהדים היו מדהימים. הקהל הרים את השחקנים, וביחד יצרנו יום מיוחד בהיסטוריה של אברטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully