וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: רודיגר הודיע על עזיבת צ'לסי, אוריגי סיכם במילאן, פוגבה מתקרב ליובנטוס

הבלם נפרד מהבלוז לפני ההכרזה על הצטרפותו לריאל, קלופ אישר שהחלוץ לא ימשיך בליברפול, יובה קרובה גם להאריך חוזה לדה ליכט. פ.ס.וו "הולכת בכל הכוח" על לוק דה יונג

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5/ספורט1

העברות

* שטוטגרט מימשה את האופציה על הבלם היווני קונסטנטינוס מברופאנוס והחתימה אותו לשלוש שנים אחרי ששילמה לארסנל 3.2 מיליון יורו.

* אנדוני איראולה, מגן העבר שהעלה את ראיו וייקאנו בחזרה ללה ליגה והצליח גם להשאיר אותה העונה, האריך את חוזהו ויאמן גם בעונה הבאה. לאחר מכן הוא עשוי לחזור לאתלטיק בילבאו, בה שיחק רוב הקריירה, רק הפעם כמאמן.

* פיינורד הודיעה על צירופו של החלוץ הברזילאי דנילו פריירה, שמגיע כשחקן חופשי מהיריבה המושבעת אייאקס וחתם לארבע שנים. הברזילאי בן ה-23 כבש שני שערי ליגה העונה (ועוד שישה בגביע) ועונה לפני כן הבקיע 17 שערים כמושאל בטוונטה.

* באזל הודיעה על החתמתו של השוער מרווין היץ' בן ה-34, ששוחרר ללא תמורה מבורוסיה דורטמונד. היץ' חוזר למולדתו לראשונה זה 14 שנה, מאז שעזב את סט. גאלן עוד בגיל נוער.

שמועות

* פאולו דיבאלה יעבור לפרמיירליג? הארגנטינאי שיעזוב את יובנטוס דחה בעבר את טוטנהאם, וכעת פורסם שסוכנו נפגש דווקא עם ראשי ארסנל, שמעוניינת לצרפו גם לאור העובדה שיוכל להצטרף ללא תמורה.

* דייויד אורנסטין מדווח ב"סקיי אנגליה": דיבוק אוריגי סיכם את תנאיו במילאן, והמעבר לאיטליה קרוב מתמיד. במסיבת העיתונאים של ליברפול הבוקר אישר יורגן קלופ שהחלוץ בן ה-27 לא ימשיך לעונה נוספת במועדון.

* אנטוניו רודיגר הודיע רשמית על עזיבתו את צ'לסי בתום העונה. הבלם הגרמני כבר סיכם לארבע שנים בריאל מדריד, וההכרזה על הצטרפותו צפויה בימים הקרובים.

* ג'אנלוקה די מרציו טוען: פול פוגבה בדרך ליובנטוס. כוכב נבחרת צרפת ניהל מו"מ מתקדם עם מנצ'סטר סיטי, אך חזר בו בעקבות החשש מהתגובה של אוהדי יונייטד. כעת הוא מתקרב לקאמבק לטורינו, גם בשל ההתמהמהות של פריז סן ז'רמן שעסוקה בסאגת קיליאן אמבפה.

* עוד ביובנטוס: לפי "קוריירה דלו ספורט", גם אנחל די מריה על סף חתימה בקבוצה. בנוסף, הקבוצה מנהלת מו"מ מתקדם עם מתייס דה ליכט על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון עד 2026.

* פ.ס.וו איינדהובן "הולכת בכל הכוח" על לוק דה יונג כמחליפו של ערן זהבי. לפי דיווח בהולנד, סגנית האלופה כבר נמצאת במו"מ עם חלוץ ברצלונה בעונה החולפת על תנאיו ומוכנה לשלם לסביליה שאליה הוא שייך דמי העברה של כמה מיליוני יורו. לפי הדיווח, "איינדהובן מאמינה שיש סיכוי טוב שדה יונג יחזור", אחרי שכיכב במועדון במשך חמש שנים בעבר.

* פריז סן ז'רמן פנתה לנציגיו של מוחמד סלאח בנוגע למעבר בקיץ, אבל ליברפול לא מוכנה לשמוע ומתכוונת להפוך אותו לבעל השכר הגבוה בהיסטוריה של הפרמיירליג בעזרת חוזה חדש עד 2026. כזכור, החוזה הנוכחי של המצרי בן ה-29 מסתיים בקיץ הבא.

* ברצלונה ממשיכה להביע עניין בז'ול קונדה, שמבוקש גם בצ'לסי, אבל סביליה לא מוכנה להתפשר על פחות מ-60 מיליון יורו עבור הבלם הצרפתי.

* על פי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד הבהירה לברצלונה כי למרות הרצון של המאמן החדש אריק טן האח להחתים את פרנקי דה יונג, היא לא תחרוג מתקציבה ותשלם על הקשר מעל 80 מיליון יורו.

* ניקו קובאץ' קרוב לחזור לבונדסליגה. המאמן הקרואטי שפוטר במהלך העונה ממונאקו, נמצא במשא ומתן מתקדם עם וולפסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully