וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאבה לא צפוי להיות כשיר לגמר האלופות, נאצ'ו צפוי לפתוח מול ליברפול

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 11:03

הבלם האוסטרי של ריאל מדריד עדיין סובל מכאבים ברגלו והספרדי שהצטיין מול מנצ'סטר סיטי יחליפו. פאביניו: "מגיע להם להיות בגמר"

תקציר: סאות'המפטון - ליברפול 2:1/ספורט1

תשעה ימים בלבד נותרו למשחק הגדול של השנה: ריאל מדריד תפגוש את ליברפול בגמר ליגת האלופות שייערך באצטדיון בפריז. בעוד שהבלאנקוס הבטיחו מזמן את האליפות ומרוכזים רק במשחק הזה, בליברפול צריכים להתכונן למשחק נגד וולבס ביום ראשון, כאשר הם עדיין יכולים לזכות באליפות אם הם ינצחו ומנצ'סטר סיטי תמעד נגד אסטון וילה.

סימן השאלה היחיד בריאל מדריד סובב סביב דייויד אלאבה. הבלם האוסטרי עדיין סובל מכאבים ועל פי דיווחים שמגיעים ממדריד, הוא לא צפוי להיות כשיר למשחק נגד ליברפול. מי שיחליף את האוסטרי בהרכב יהיה נאצ'ו, שהציג יכולת טובה מאוד במשחק שבו ריאל מדריד ביצעה קאמבק וניצחה את מנצ'סטר סיטי בברנבאו בדרך לגמר.

דייויד אלאבה שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
צפוי לפספס את המשחק הגדול. אלאבה/רויטרס

בצד השני של המתרס, סימן השאלה היחיד אצל ליברפול הוא לגבי כשירותו של ג'ו גומז, אלא שזה בכל מקרה לא אמור לפתוח בהרכב של יורגן קלופ. וירג'יל ואן דייק ומוחמד סלאח שלא נכללו בסגל במשחק הליגה מול סאות'המפטון, צפויים כמובן להיות כשירים.

פאביניו, קשרה הברזילאי של ליברפול, התייחס להתמודדות הקרבה ופרגן ליריבה: "זה ששיחקתי פעם בקבוצת המילואים של ריאל מדריד, לא הופך את המשחק מולה למיוחד או שונה. לריאל מדריד מגיע להיות בגמר ליגת האלופות. הם תמיד מראים שיש להם משהו שמייחד אותם במפעל הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully