וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סאבלה יכול לאמן את קולומביה": פליטת הפה של הפרשן הפכה אותו לבדיחה

עודכן לאחרונה: 19.5.2022 / 9:41

בתוכנית טלוויזיה בקולומביה עסקו במועמדים לאימון הנבחרת. אחד הפרשנים העלה את שמו של הארגנטינאי, שנפטר לפני כמעט שנתיים. צפו

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5/ספורט1

אחרי שנכשלה להעפיל למונדיאל הקרוב למרות סגל נוצץ, נבחרת קולומביה מחפשת מאמן חדש שיוביל אותה בקמפיין המוקדמות הבא. בתקשורת המקומית בקולומביה עסקו במועמדים רלוונטיים להתמנות למאמן הבא של הנבחרת ובין היתר הוזכרו שמותיהם של ריקרדו גארקה, מרסלו ביילסה וז'ורז'ה ז'סוס.

צפו בפליטת הפה האומללה

כל המאמנים האלו מועמדים לגיטימיים וכולם בחיים, זה משהו שאי אפשר להגיד על אלחנדרו סאבלה, המאמן הארגנטינאי שהלך לעולמו לפני כמעט שנתיים. למרות העובדה שהוא לא בין החיים, חוליאן טלס, פרשן הטלוויזיה הקולומביאני, פישל בגדול כשהעלה את שמו של סאבלה בין המועמדים לאימון הנבחרת הקולומביאנית, וכל זה תועד בשידור חי.

הרגע הביזארי הזה תועד במהלך התוכנית "Saque Largo", שם פאנל של עיתונאים דנו במועמדים לנבחרת הקולומביאנית. "הוא יכול להיות אפשרות טובה", אמר טלס על סאבלה. אחרי שהעלה את שמו של סאבלה, השתוררה דממה באולפן, עד שקרלוס אלמן, חברו של טלס לאולפן קטע אותו ואמר: "סאבלה לא איתנו יותר". כפי שאתם יכולים לנחש, טלס הפך לבדיחה ברשת אחרי ההתבטאות שלו והגולשים עשו מזה מטעמים של ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully